• ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
  • کد خبر: 3989
  • readingTime: ۳ دقیقه
سپاهان

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با پیروزی برابر گل گهر سیرجان به صدرنشینی خود در لیگ برتر ایران ادامه داد.

به گزارش ایراسین، از رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز تیم‌های گل گهر سیرجان و سپاهان در ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در مقابل هزار تماشاگر با پیروزی ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

گل‌ها: سجاد شهباززاده (دقیقه ۲۸) و علی قربانی (دقیقه ۲+۹۰) برای سپاهان

اخطار: مهرداد عبدی (دقیقه ۲۹) از گل گهر- مهدی کیانی (دقیقه ۱۶)، علی قربانی (دقیقه ۸۵)، محمد محبی (دقیقه ۸۸) از سپاهان

اخراج: محسن طرحانی (دقیقه ۴+۹۰) از گل گهر

گل گهر: میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، یوسف وکیا، محسن طرحانی، امین پورعلی، مهرداد عبدی (۸۱- پیمان نامور)، محمد زینالی (۶۵- مهرداد بایرامی)، علی قربانخانی (۶۵- مهدی زبیدی)، سجاد آشوری و بهنام برزای   سرمربی: مجید جلالی

سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، عزت الله پورقاز، گئورگی گِولسیانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن (۸۷- محمدرضا مهدی‌زاده)، سجاد شهباززاده، محمد محبی، محمدرضا حسینی (۸۲- علی قربانی) و کی‌روش استنلی سوارز   سرمربی: امیر قلعه نویی

دیدار شاگردان قلعه نویی با تیم ماقبل پایانی لیگ همانطور که پیش بینی می‌شد با بازی تدافعی گل گهر و هجوم سپاهان برای گلزنی از همان ابتدای بازی آغاز شد. شاگردان امیر قلعه نویی که از همان ابتدای بازی نبض کار را در دست گرفتند قبل از گذشت نیم ساعت از آغاز دیدار روی یک ارسال از سمت راست و ضربه زیبای پای چپ شهباززاده به گل رسیدند تا از میزبان خود پیش بیفتند.

سپاهان پس از گل عطش خود را برای گلزنی حفظ کرد و قصد داشت با بیشتر کردن اختلاف، خیال خود را بابت پیروزی راحت کند. شاگردان امیر قلعه نویی اما در این امر ناکام بودند تا از اواسط نیمه دوم گل گهر که از حمایت تماشاگرانش هم برخوردار بود روی دروازه سپاهان حملاتی را داشتند، تیم میزبان تا پشت محوطه جریمه سپاهان خوب پیش می‌آمد اما در زدن ضربات آخر بی دقت بود و در سوی دیگر سپاهان نیز در اکثر توپ‌های ارسالی موفق بود و مدافعان این تیم به خوبی توپ‌ها را دور می‌کردند. سپاهان روی یک ضد حمله در دقیقه ۹۲ توسط علی قربانی به گل رسید تا خیالش قبل از سوت پایان بازی بابت پیروزی راحت شود. طلایی پوشان با پیروزی ۲ بر صفر در این دیدار ۱۷ امتیازی شدند و همچنان صدر جدول باقی ماند.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۲۸- سپاهان) - ارسال بلند از سمت راست در تیر دوم با ضربه سر برای شهباززاده فرصت شوتزنی را فراهم کرد و سجاد با یک شوت پای چپ دروازه گل گهر را گشود.

۲-۰ (دقیقه ۹۰+۲- سپاهان) - در یک ضد حمله توپ به محمد محبی رسید و وی پس از اینکه تا محوطه جریمه گل گهر پیش رفت با یک چرخش و پاس عرضی به علی قربانی، او را با دروازه بان گل گهر تک به تک کرد و گل دوم سپاهان با ضربه دقیق قربانی به ثمر رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۶- شوت سنگین و پر قدرت مهرداد عبدی از پشت محوطه جریمه را پیام نیازمند با واکنشی خوب دفع کرد.

دقیقه ۱۹- نفوذ حسینی به محوطه جریمه گل گهر با ارسال زمینی کوتاه او همراه شد و توپ با برخورد به ابراهیمی مدافع گل گهر در آستانه باز کردن دروازه بود اما فراهانی روی خط توپ را مهار کرد.

دقیقه ۴۰- ضربه ایستگاهی سپاهان توسط حسینی ارسال شد اما توپ در یک قدمی دروازه توسط مدافع گل گهر دفع شد.

دقیقه ۷۲- ارسال تیز حسینی از سمت چپ با سایش به سر مدافع گل گهر در تیر دور فرصت گلزنی را برای پورقاز فراهم کرد اما ضربه سر او با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴- ارسال نورافکن از سمت راست در محوطه جریمه با ضربه سر خطرناک کی‌روش استنلی همراه شد اما توپ با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳- ارسال خطرناک زبیدی از سمت راست در میانه محوطه جریمه و مدافعان سپاهان با ضربه سر ابراهیمی همراه شد اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت تا خطرناک‌ترین موقعیت میزبان از دست برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =