• ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
  • کد خبر: 3970
  • readingTime: ۱ دقیقه
جلال کیانی

ملی‌پوش هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: نباید فراموش کرد گروهی که تیم ملی هندبال ایران در آن قرار دارد گروه مرگ است.

به گزارش ایراسین، جلال کیانی ملی‌پوش هندبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون پیروزی تاریخی تیم ملی هندبال ایران مقابل کره جنوبی در مسابقات انتخابی المپیک توکیو اظهار داشت: با وجود اینکه بدون تدارکات و آمادگی لازم به مسابقات انتخابی المپیک آمده بودیم اما تمام عزم خودمان را جزم کرده بودیم هر طور شده در این مسابقات خوب نتیجه بگیریم، خوشبختانه توانستیم در نخستین مسابقه‌مان تیم مدعی و قدرتمند کره‌جنوبی را شکست دهیم و به خودباوری بیشتری دست یابیم.

وی ادامه داد: سعی و تلاش ما در این دیدار عالی بود و با وجود عدم هماهنگی مقابل این تیم از پیش بازنده نبودیم و با برنامه‌ریزی که توسط کادرفنی برای تک تک بازیکنان صورت گرفته بود به خوبی مقابل کره این نکات و توصیه‌ها را اجرا کردیم و با تحت فشار قرار گذاشتن این تیم توانستیم بازی را ببریم.

ملی‌پوش هندبال سپاهان تصریح کرد: انجام بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی قطر و همچنین باشگاه الاهلی قطر کمک بزرگی به ما کرد تا هماهنگی بیشتری بین ما و لژیونرها ایجاد شود، نباید فراموش کرد گروهی که در آن قرار داریم گروه مرگ است و اگر از گروهمان صعود کنیم شاهکار بزرگی است و اگر تا فینال برویم نتیجه قابل قبولی برای ما می باشد.

وی در مورد بازی بعدی ایران مقابل بحرین گفت: بازی با بحرین یک دیدار سخت خواهد بود، این تیم هم بازی نخست خود را پیروز شده است، البته تیم بحرین بر خلاف ما در این چند ماه اخیر در اردوها و تورنمنت‌های زیادی شرکت کرده و بازیکنان این تیم از تجربه و آمادگی خوبی برخوردار هستند، بازی سختی در پیش داریم اما برای پیروز شدن تلاش خواهیم کرد.

این ملی پوش پیرامون میزبان مسابقات افزود: از آنجایی که تیم قطر چند ملیتی است و میزبانی مسابقات را هم بر عهده دارد اگر به فینال صعود کنیم بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت، تمام تلاشمان را می کنیم تا در آن دیدار بازی زیبایی به نمایش بگذاریم.

وی در پایان گفت: از مسئولان کمیته ملی المپیک هم تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند و پس از پیروزی ما مقابل کره به دیدار با بازیکنان آمدند و پاداش ۱۰۰ دلاری را برای ما در نظر گرفتند تا با انگیزه مضاعف برای موفقیت به میدان رویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =