• ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
  • کد خبر: 3968
  • readingTime: ۱ دقیقه
بیان محمودی

سرمربی تیم‌ فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان گفت: در دو هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان داوری‌ها خوب بوده ولی نمی‌توان به این زودی قضاوت کرد.

به گزارش ایراسین، بیان محمودی سرمربی تیم‌ فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان اصفهان با بیان این مطلب پیرامون قضاوت داوران در لیگ برتر گفت: در این دو هفته داوری‌ها خوب بوده ولی نمی‌توان به این زودی قضاوت کرد، سال گذشته راضی کننده نبود اما امسال بهتر به نظر می‌رسد.

وی پیرامون نتیجه تساوی یک بر یک مقابل ملوان بندر انزلی اظهار داشت: بازی با ملوان خوب بود و توانستیم یک امتیاز در خانه حریف به دست بیاوریم، هرچند که به دنبال سه امتیاز بازی بودیم اما بازیکنان ملوان خیلی وقت‌کشی کردند تا در خانه متحمل شکست نشوند که به نظرم موفق هم بودند.

محمودی ادامه داد: دو هفته از لیگ سپری شده و خوشبختانه لیگ با کیفیتی را شاهد بودیم، در این مدت همه تیم‌ها با آمادگی لازم در رقابت‌ها حاضر شدند فکر می‌کنم امسال لیگ منظم‌تری را شاهد خواهیم بود.

وی پیرامون قبول سرمربیگری تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در پایان تصریح کرد: من سه هفته مانده به شروع لیگ تیم‌ را تحویل گرفتم تقریبا یارگیری‌ها انجام شده بود ولی از تیم بسته شده راضی هستم، از نظر آمادگی کیفیت لازم را نداریم ولی تلاش می‌کنیم به وضعیت مطلوب خود برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =