• ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
  • کد خبر: 3950
  • readingTime: ۱ دقیقه
رضا میرزایی

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با تدابیر قلعه‌نویی توانسته روند روبه رشدی در این فصل داشته باشد.

به گزارش ایراسین، رضا میرزایی بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت تیم سپاهان خوب است، ما کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان حرفه‌ای و بزرگی داریم که با هماهنگی صورت گرفته توانسته‌ایم تا اینجا بازی‌های خوبی را انجام دهیم و به واسطه توانایی‌های بالای تیم در لیگ صدرنشین شدیم.

وی ادامه داد: تیم فولاد مبارکه سپاهان با تدابیر قلعه‌نویی توانسته روند روبه رشدی در این فصل داشته باشد و ما بازی به بازی جلو می‌رویم اما خیلی زود است که بخواهیم درباره قهرمانی صحبت کنیم، هنوز تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده و ما باید برای رسیدن به این مهم در تمام بازی‌ها حداکثر امتیازات را بدست بیاوریم، به عقیده من هر بازی در لیگ برای ما حکم یک فینال را دارد.

وی پیرامون آمادگی خود گفت: تیم فولاد مبارکه سپاهان بازیکنان بسیار خوبی دارد، موفقیت تیم بر بازی کردن یک نفر اولویت دارد اما من تمام تلاشم را می‌کنم تا در تمرینات و در زمان حضور در مسابقه با ارائه یک بازی خوب بتوانم جایگاه خود را تثبیت کنم.

رضا میرزایی درباره بازی‌های پیش‌روی این تیم در لیگ مقابل گل‌گهر سیرجان و جام حذفی برابر پیکان بیان داشت: بازی در لیگ مقابل هیچ تیمی ساده نیست و تیم‌هایی که در رده‌های پایین‌تر حضور دارند انگیزه‌های زیادی مقابل ما دارند و تمام تمرکز ما به‌روی این دیدار است، درباره جام حذفی هم به دلیل حضور ملی‌پوشان سپاهان در تیم ملی بازی ما عقب افتاد و در آن جام هم تلاش خود را برای حضور در فینال و قهرمانی می‌کنیم.

وی پیرامون پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگسالان ایران گفت: من ۲۲ سالم تمام شده و فکر نمی‌کنم بتوانم برای تیم امید بازی کنم، به هرحال من تمام تلاشم را برای دیده شدن می‌کنم و برای اینکه نظر ویلموتس را جلب کنم کوشش زیادی انجام می‌دهم تا به تیم ملی بزرگسالان ایران برسم.

وی در پایان درباره حضور دوباره در جمع طلایی پوشان اصفهانی تاکید کرد: فوتبال خود را از آکادمی فولاد مبارکه سپاهان آغاز کردم، بچه اصفهانم و از کودکی با افتخار طرفدار این تیم بوده‌ام، هیچ باشگاهی در ایران حرفه‌ای‌تر از سپاهان نیست و دوست دارم در این باشگاه پیشرفت کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =