• ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
  • کد خبر: 3948
  • readingTime: ۱ دقیقه
نود ارومیه

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دیداری تدارکاتی به مصاف نود ارومیه می‌رود.

به گزارش ایراسین، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از عصر امروز با برگزاری ۳ دیدار آغاز می‌شود و فردا پنجشنبه ادامه پیدا می‌کند، تیم ذوب آهن اصفهان و مس کرمان در فولاد شهر به مصاف یکدیگر می روند، یکی از نکات قابل توجه این مسابقه حضور مجتبی حسینی روی نیمکت مسی ها است، حسینی که در گذشته به عنوان دستیار یحیی گل محمدی ذوب آهن حضور داشت و بعدها سرمربی این تیم هم شد، حالا انگیزه زیادی دارد تا با تیم لیگ یکی اش بتواند در فولادشهر دست به کار بزرگی بزند.

وجه مشترک ذوب آهن و مس در لیگ برتر و لیگ دسته یک نتایج نه چندان خوب دو تیم است، آنها در لیگ های خود نتایج چندان خوبی کسب نکرده‌اند و در رده های پایینی جدول قرار دارند و این مسابقه حساس در حذفی می تواند یک سکوی پرتاب خوب برای هر کدام شان باشد. دو دو بازی دیگر امروز شهر خودرو میزبان نفت مسجد سلیمان است و شاهین شهرداری بوشهر از سایپا پذیرایی می کند. تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان قرار بود فردا پنجشنبه ۲۵ مهرماه و در یکی از دیدارهای این مرحله به مصاف پیکان تهران برود، اما به دلیل حضور چهار بازیکن سپاهان در اردوی تیم ملی این دیدار لغو و به روز سه‌شنبه ۵ آذرماه موکول شد.

فولاد مبارکه سپاهان در مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها مقابل تیم خیبر خرم‌آباد به میدان رفت و با ۳ گل از سد این تیم گذشت و به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرد. پیکان نیز با ۴ گل تیم شهدای رزکان نو کرج را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی رسید.

با لغو دیدار طلایی پوشان در جام حذفی این تیم که باید خود را برای آغاز دوباره لیگ برتر و مصاف با گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم این رقابت‌ها آماده کند، امروز یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کند.

طبق اعلام باشگاه سپاهان، شاگردان امیر قلعه‌نویی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز و در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان تیم نود ارومیه هستند.

تیم دسته اولی نود ارومیه با ۵ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست و کسب ۱۷ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ آزادگان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =