محمد رضا منصوری

اگر سیستم تخلفی از یک فرد و مدیر مشاهده کرد، باید نسبت به بازسازی جهت بهبود عملکرد خودش اقدام کند.

محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با ایراسین در پاسخ چگونگی شفافیت معاملات خودرو بین سازمان ها و مردم، گفت: باید افراد ترس از این داشته باشند که قانون نظارت دقیقی دارد تا کار خطا نکنند. مدیران دستگاه ها باید سالم باشند و از گذشته شفافی برخوردار باشند تا امکان هدایت مجموعه مدیریتی خود را داشته باشند.
منصوری در ادامه افزود: باید سیستم های نظارتی دقیقی وجود داشته باشد تا کسی نتواند تخلف کند و اگر سیستم تخلفی از یک فرد و مدیر مشاهده کرد، باید نسبت به بازسازی جهت بهبود عملکرد خودش اقدام کند. خیلی وقت ها افرادی که وارد یک سیستم در حوزه خودرو می شوند، سالم هستند اما بنا به شرایطی که وجود دارد فریب می خورد و فساد می کند.

وی در ادامه افزود: به عنوان مثال به یک فرد بارها پیشنهاد رشوه شد و هر بار آن را رد کرد اما بالاخره فریب می خورد. بنابراین باید سیستمی وجود داشته باشد که در صورت وجود جریانی فاسد به سرعت شناسایی شوند تا مانع آلوده کردن مدیران شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به حذف مافیای بازار خودرو، گفت: با جلوگیری از تخلفات در حوزه خودرو می توان جلوی بسیاری از حیف و میل های مالی را گرفت که البته بیشتر آن هم حیف می شود زیرا یک مدیر ۲۰ درصد میل و ۸۰ درصد از سرمایه را حیف می کند.

منصوری در پایان گفت: در شرایط فعلی که تحریم نفتی هم هستیم می توانیم با جلوگیری از این حیف و میل ها، سرمایه های کشور را مدیریت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =