• ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
  • کد خبر: 3897
  • readingTime: ۱ دقیقه
اتومبیلرانی

مسابقات امدادی سرعت اتومبیل و موتورسیکلت های سنگین و مسابقات موتورکراس جام هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش ایراسین، احمد بازوبندی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان پیرامون این رقابت ها گفت: روز جمعه ۱۹ مهر ماه پیست نقش جهان شاهد سه مسابقه پرهیجان بود که با حضور پرشور تماشاگران که شمار آنها به ۲۰۰۰ نفر میرسید برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار گردید و در بخش امدادی سرعت اتومبیل و امدادی سرعت موتور های بالای ۲۵۰ سی سی با ۶۰  شرکت کننده برگزار شد که به صورت تیمی به رقابت پرداختند.

احمد بازوبندی تصریح کر: در پیست موتورکراس نقش جهان هم ورزشکاران در کلاس های جوانان و پیشکسوتان یکدیگر را با ۱۲ دور به چالش کشیدند و نفرات برتر که زودتر از مابقی به خط پایان رسیدند به سکوی قهرمانی مسابقات دست یافتند.

بازوبندی در ادامه از علیرضا امین ازاده و احسان شاهعلی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و ... که با حضور خود از ورزشکاران حمایت کردند تقدیر و  تشکر کردند.

نتایج مسابقات موتورکراس جام هفته  نیروی انتظامی:

جوانان ۴۵۰ سی سی:

1-عرفان موذنی

2-سهیل محبی

3-علیرضا رمضان پور

جوانان ۲۵۰ سی سی:

1-امیر حسین پنجه پور

2-مهدی رضوانی

3-وحید دادخواه

کلاس سوپرکراس پیشکسوتان

1-اکبر باقری

2-علی دشتچی

3-مهدی اسلامی

 اعضای تیم شهید همت که در مسابقات امدادی اتومبیلرانی سرعت جام هفته نیروی انتظامی برنده این رقابت ها شدند: محسن یوسفیان، سحر اذر کیش، پاشا سخی طبع، مهدی نوروزی، سامان فردوسیان، ابراهیم فاتحی

تیم شهید خرازی که در مسابقات امدادی موتورسیکلت های بالای ۲۵۰ سی سی سرعت جام هفته نیروی انتظامی برنده این رقابت ها شدند: ابوالفضل کیانی، یوسف مختاری، مهدی رزاززاده، حبیب شیرانی، ولی کاظمی، علی محمدی، رضه ملک دخت، سجاد ابن علی و مهدی خادم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =