• ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
  • کد خبر: 3875
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال

تیم‌های هندبال فولاد مبارکه سپاهان و الکوره قطر دیدار افتتاحیه رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش ایراسین، از سوی کمیته مسابقات فدراسیون هندبال آسیا برنامه بازی‌های قهرمانی این فصل باشگاه‌های آسیا اعلام شد. در این دوره از رقابت‌ها که در کره‌جنوبی  برگزار خواهد شد در دیدار افتتاحیه روز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه سال جاری تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و الوکره قطر به دیدار هم خواهند رفت.

در بیست ‌و ‌دومین دوره رقابت‌های باشگاه‌های آسیا دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و زاگرس اسلام‌آباد از کشورمان حضور دارند.

حضور سپاهان در مسابقات هندبال جوانان کشور

خانه هندبال اصفهان میزبان مسابقات منطقه ۵ پسران کشور در رده سنی جوانان خواهد بود.

رقابت های هندبال منطقه ۵ پسران کشور در رده سنی جوانان از روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه به مدت سه روز در خانه هندبال اصفهان پیگیری خواهد شد که در این رقابت ها سه تیم استان اصفهان یعنی فولاد مبارکه سپاهان، فلاورجان و پیشگامان به مصاف دو تیم از استان مرکزی و یک تیم از لرستان خواهند رفت.

گفتنی است در مسابقات هندبال جوانان استان اصفهان که هفته گذشته برگزار شد نمایندگان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قهرمان و نایب قهرمان شدند، در این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی هیأت هندبال استان اصفهان و با حضور پنج تیم برگزار شد، تیم های فولاد مبارکه سپاهان الف،  فولاد مبارکه سپاهان ب و فلاورجان به ترتیب مقام های اول تا سوم دست یافتند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان الف با سرمربیگری مصطفی غلامی و مدیریت بهزاد وقایع نگار با کسب این قهرمانی جواز ورود به مسابقات منطقه ۵ کشور که از تاریخ ۱۷ لغایت ۱۹ مهرماه در سالن شهید سجادی اصفهان برگزار می شود را کسب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =