نورافکن

تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان اصفهان روز دوشنبه گذشته تمریناتش را دوباره از سر گرفت.

به گزارش ایراسین، مهمترین خبر از تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان این بود که امید نورافکن کاپیتان تیم فوتبال امید ایران و بازیکن طلایی پوشان اصفهانی پس از درخشش در جمع شاگردان قلعه نویی به تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شد، وی در سپاهان نمایش بسیار خوبی داشته و یکی از بهترین های لیگ نوزدهم در شش هفته ابتدایی بوده است. با این حساب کاپیتان تیم امید باید از اردوی تیم امید به بزرگسالان منتقل شده و شاید حتی این شانس را پیدا کند که برابر کامبوج در دومین بازی دور گروهی به میدان برود. نکته جالب درباره دعوت نورافکن به تیم ملی این است که با حضورش در لیست ویلموتس بازی تیم فولاد مبارکه سپاهان در جام حذفی برابر پیکان که قرار بود روز ۲۵ مهرماه برگزار شود به دلیل حضور ۴ بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی برگزار نخواهد شد.

دومین خبر اینکه مهدی صدیقی پزشک تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم گفت: محسن مسلمان که به علت مصدومیت چند بازی تیم را از دست داده بود از روز گذشته به تمرینات گروهی اضافه شد و رفته‌رفته به آمادگی لازم نزدیک می‌شود، علی نقی‌زاده که اخیرا دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده، مشغول پشت سر گذاشتن مراحل درمانی است.

صدیقی ادامه داد: شایان مصلح نیز که چندی پیش دچار عفونت از ناحیه زانو و ساق پا شده بود، عفونتش برطرف شده و فعلا مشغول استراحت است تا با تائید و نظر پزشک بتواند در تمرینات حاضر شود، همچنین محمد ایرانپوریان که مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند در حال حاضر تحت درمان است.

نشست هم اندیشی مسئولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، شرکت فولاد مبارکه اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از دیگر اخبار بود که این نشست در سالن اجتماعات ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و پیرامون مشکلات چمن ورزشگاه، واگذاری مکان مناسب از سوی اداره کل ورزش و جوانان جهت احداث خزانه جدید چمن، رفع مشکلات باقی مانده ورزشگاه و همچنین تجهیز آن بر اساس الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC جهت آماده سازی برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =