سمینار

دومین سمینار روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان اصفهان در سال ۹۸ با حضور مدیر کل ورزش و جوانان به میزبانی شهرستان نجف آباد برگزار شد.

به گزارش ایراسین، دومین سمینار روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان اصفهان در سال ۹۸ با حضور محمد سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و علیرضا امینازاده و احسان شاه علی معاونین وی به میزبانی سالن اجتماعات پدیده شهرستان نجف آباد روز سه شنبه ۱۶ مهرماه برگزار شد.

در ابتدا محمود یسلیانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد ضمن خیر مقدم به مدعوین توضیحاتی پیرامون شهرستان نجف آباد و هیات اسکی استان اصفهان ارائه داد.

در ادامه احسان شاه علی معاون توسعه مالی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه شهرستان نجف آباد در حوزه های مختلف دارای پتانسیل بالایی است، اظهار داشت: این شهرستان شهیدان، علما و دانشمندان زیادی را تقدیم به نظام و انقلاب کرده است و یکی از قطب های اداری، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی استان اصفهان است.

وی ادامه داد: استعدادهای ورزشی در شهرستان ها متفاوت است، باید استعدادها و پتانسیل های ورزشی را در شهرستان های استان شناسایی کرد و در توسعه آن کوشا باشیم.

شاه علی با بیان اینکه دولت تفکرش تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام می باشد، گفت: در ۶ و ۷ سال گذشته طرح جدیدی تعریف نشده و ما محکوم به تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم، از طرفی ماموریت داریم که سلائق مردم را تا حدودی متفاوت کنیم، یعنی این نباشد که فضای ورزشی حتما باید یک سالن چند منظوره سه و چهار میلیاردی باشد، باید رشته های جدید را با حمایت از بخش خصوصی اشاعه دهیم تا ورزش کردن خارج از سالن ها هم امکان پذیر شود و این مهم با ایده و نظرات در اتاق های فکر قابل بررسی می باشد.

معاون توسعه مالی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: برای توسعه ورزش و جوانان باید تمام تلاش مان را انجام دهیم تا وجدان راحتی داشته باشیم، به طور حتم موفقیت های ورزشکاران استان در میادین ملی و بین المللی مرهون تلاش و زحمات جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رقابت بین استان ها در حوزه ورزش و جوانان بسیار سخت شده، استان های دیگر  هم تمام تلاش خود را می کنند پس ما هم باید تلاشمان را مضاعف نمائیم.

علیرضا امینازاده معاون توسعه وررزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این گردهمایی اظهار داشت: استان اصفهان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور پس از تهران جایگاه دومی که جایگاه بسیار خوبی می باشد را کسب کرد که این رتبه حاصل عملکرد تیمی در سطح استان اصفهان می باشد و به جامعه ورزش و جوانان خسته نباشید می گویم.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در شاخص های ارزیابی شده از سوی وزارت ورزش و جوانان چند سالی است که یکی از برترین استان ها می باشد که جا دارد از تلاش مسئولین ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، مسئولین هیات های ورزشی، ورزشکاران، مربیان و ... تشکر نمایم.

امینازاده در پایان اشاره ای به نگهداری اماکن ورزشی نمود و بیان داشت: در اکثر کشورهای پیشرفته اماکن ورزشی توسط شهرداری ها و ارگان های دیگر احداث می شوند و پس از ساخته شدن به باشگاه های ورزشی و بخش خصوصی واگذار می شوند و این کار بسیار مطلوب است چراکه حفظ و نگهداری اماکن ورزشی هزینه کلانی را در بر دارد.

پس از صحبت های امینازاده، نسرین شاکری فرد مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان پیرامون موفقیت های بانوان ورزشکار نکاتی را ارائه داد و افزود: امیدواریم انشااله  در ارزیابی انجام شده سال ۹۷، جایگاه ورزش بانوان استان اصفهان در رتبه خوبی قراربگیرد که تمام این اتفاقات حاصل زحمات تیمی پرسنل اداره کل و جامعه ورزش بانوان استان اصفهان می باشد.

محسن تابش فر مسئول امور ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این جلسه بحث آموزش را جدی دانست و افزود: باید در سطح شهرستان ها کارگاه های دانش افزایی را در حوزه های مختلف همچون حقوق ورزش و ... برگزار شود چراکه بسیار بحث آموزش مهم است

تابش فر افزود: کار بسیار بزرگی در شهرستان ها در حال انجام می باشد و مقرر است برای اولین بار المپیاد استعدادهای برتر شهرستان های استان برگزار و مستعدین به تیم های استانی جهت حضور در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور معرفی گردند.

وی همچنین گفت: موفقیت درالمپیاد وورزش استان اتفاقی نیست و دو از انصاف است که یک عده بدون هیچ شاخص واطلاعاتی موفقیت ورزش استان را زیرسوال می برند!

سید حسین محمودیه مسئول فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان سال ۹۷ را سال مالی خوبی برای استان اصفهان دانست و گفت: نزدیک به ۳۰ زمین چمن مصنوعی عملیات اجرایی شان شروع شد، خوشبختانه چمن ها خریداری شد و مشارکت خوبی بین اداره کل، دهیاری ها، شهرداری ها و ... ایجاد شد و امیدوارم در سال ۹۸ این روند ادامه داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: چمن های مصنوعی که در تعهد اداره کل ورزش و جوانان بود ۹۰ درصد آنها  تکمیل شده است و شهرستان ها باید از این ظرفیت بهره ببرند و شرایط احداث زمین های چمن مصنوعی را فراهم کنند تا ما برنامه ریزی لازم آن را انجام دهیم.

محمد سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان آخرین سخنران دومین گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان بود که ضمن تشکر از زحمات روسای ادارات شهرستان ها اظهار داشت: اگر خداوند لطف کرده و استان اصفهان دراین چند ساله رتبه مطلوبی را در وزارت ورزش و جوانان کسب کرده، این موفقیت به دلیل زحمات شما و جامعه ورزش و جوانان استان می باشد، این موفقیت ها از من سلطان حسینی نیست، بلکه از آن خدمتگزاران ورزش و جوانان استان است.

وی در ادامه با بیان اینکه از مشکلات ورزش جوانان شهرستان ها با اطلاع هستم گفت: باید با برنامه ریزی مطلوب برای توسعه ورزش و جوانان شهرستان خود تلاش کنید، خدمت به مردم خیلی ارزشمند است و وظیفه ما خدمت به مردم است.

سلطان حسینی در پایان بیان داشت: برای توسعه ورزش و جوانان شهرستان خود از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها از جمله نیروی انسانی و ... بهره ببرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =