• ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
  • کد خبر: 3869
  • readingTime: ۱ دقیقه
مرتضی منصوری

ما مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان باهوش و با تجربه تر عمل کردیم و سه امتیاز را کسب نمودیم.

به گزارش ایراسین، مرتضی منصوری هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب پیرامون دربی اصفهان اظهار داشت: بازی سختی را مقابل ذوب آهن تجربه کردیم، کیفیت ذوب آهن هیچ تناسبی با جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی ندارد و آنها از بهترین تیم‌های لیگ هستند و ما را در دقایقی از مسابقه اذیت کردند اما ما باهوش‌تر و با تجربه‌تر عمل کردیم و نکاتی که کادرفنی به ما گوشزد کردند را در زمین پیاده کردیم و توانستیم به پیروز برسیم.

وی پیرامون بسته ماندن دروازه طلایی پوشان پس از شش هفته گفت: این اتفاق خیلی خوبی است و فکر می‌کنم کار مهمی توسط مجموعه تیم سپاهان انجام شده که از خط حمله تا پیام نیازمند در آن سهیم هستند، هرچند اولویت ما کسب ۳ امتیاز در مسابقات می باشد.

مرتضی منصوری پیرامون دعوت شدنش به اردوی تیم ملی بیان داشت: خوشحالم که توانستم مزد زحمات و تلاشم را بگیرم و کادرفنی تیم ملی من را دیدند، پیش از این یک بار قرار بود به تیم ملی دعوت شوم و در زمان کی‌روش در فهرست اولیه حضور داشتم ولی در فهرست نهایی نبودم، هیچ وقت ناامید نشدم و حالا هم که این فرصت را که به سختی به دست آوردم.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون ترافیکی که در پست دفاع راست تیم ملی وجود دارد، افزود: به هر حال باید همه  تلاشم را بکنم تا بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم و اگر فرصتی از سوی کادرفنی تیم ملی در اختیارم قرار گرفت بتوانم خودم را به آنها نشان داده و از این فرصت استفاده کنم.

منصوری در مورد دیدار تیم ملی با کامبوج و بحرین هم گفت: هنوز شناختی از این دو تیم نداریم و در جلساتی که کادرفنی تیم ملی می‌گذارد این دو تیم را به ما معرفی می‌کنند و در موردش با ما صحبت خواهند کرد، در مجموع سر سخت‌ترین حریف ما در این مرحله بحرین است که فکر نمی‌کنم آنها هم برای ما دردسرساز شوند.

وی در پایان پیرامون حضور بانوان در بازی ایران و کامبوج گفت: این می تواند اتفاق خیلی خوبی باشد، از مسئولان خواهش می‌کنم انقدر نگران نباشند، چراکه اتفاق خاصی نمی‌افتد و این موضوع خیلی خوب است که خانواده‌ها بتوانند در کنار هم بازی تیم ملی کشورشان را تماشا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =