• ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
  • کد خبر: 3868
  • readingTime: ۲ دقیقه
دیدار دوتیم سپاهان اصفهان و ذوب آهن درهفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران بانتیجه دو بر صفر به سود تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به پایان رسید

تیم‌ فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با کسب ۷ امتیاز بهترین عملکرد را در خارج از خانه داشته است.

به گزارش ایراسین، در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۸-۹۹ تیم فولاد مبارکه سپاهان با ۱۴ امتیاز در رده نخست جدول رده بندی قرار گرفت، نیمی از امتیازات طلایی پوشان اصفهانی در خارج از خانه کسب شده و نسبت به تیم های دیگر این تیم، به عنوان میهمان بهترین عملکرد را داشته است، در این بین تراکتورسازی تبریز که در رده دوم ایستاده، در خانه و خارج از خانه متفاوت امتیاز کسب نموده، سرخ پوشان تبریز با ۱۰۰درصد پیروزی در بازیهای خانگی ۹ امتیاز در تبریز به دست آورده و حاصل بازیهای خارج از خانه این تیم تنها ۵ امتیاز است.

فولاد مبارکه سپاهان با ۷ امتیاز خارج از خانه و به لطف گلزنی بهتر، عملکردی فراتر از شهر خودرو و فولادی که آنها هم ۷ امتیاز خارج از خانه را دارند ارائه داده تا در صدر جدول میهمانان قرار داشته باشد.

ضعیف ترین عملکرد در حالت میهمان هم به شاهین بوشهر با ۳ شکست از ۳ بازی تعلق دارد. ماشین سازی هم با کسب یک امتیاز خارج از خانه دومین تیم ضعیف میهمان است.

در بازیهای خانگی تراکتور تبریز با ۳ پیروزی در ۳ بازی و کسب ۹ امتیاز، بهترین عملکرد را دارد و بعد از تبریزی‌ها نساجی و سپاهان با ۷ امتیاز رده‌های بعدی را در اختیار دارند. ضعیف ترین میزبان شاهین بوشهر با کسب یک امتیاز از ۳ بازی است و دومین تیم ضعیف میزبان فولاد است.

فولادی‌ها که امتیازات خوبی از بازیهای خارج از خانه به دست آورده‌اند، در خانه عملکردی ضعیف داشتند و از ۳ بازی با یک شکست و دو مساوی، تنها ۲ امتیاز اندوخته‌اند تا بعد از شاهین بوشهر دومین میزبان ضعیف تا پایان هفته ششم باشند. فولاد  تنها تیم حاضر در مسابقات است که هنوز در ورزشگاه خانگی‌اش موفق به گلزنی نشده است. خطرناک ترین میزبان تیم پیکان با ۸ گل زده در خانه است که همین تیم با ۷ گل، دارای بیشترین گل خورده در بازیهای خانگی هم می باشد.

موفق ترین خط حمله در بازیهای خارج از خانه نساجی با ۶ گل زده است. شاهین بوشهر با ۸ گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی در بازیهای خارج از خانه را دارد. ماشین سازی و نساجی نیز با ۶ گل خورده در خانه حریفان، دیگر تیم های آسیب پذیر خارج از خانه هستند.

پرسپولیس که در جدول کلی مسابقات در جایگاه هفتم قرار دارد، در جدول بازیهای خانگی با ۶ امتیاز در رده ششم و در جدول بازیهای خارج از خانه با ۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

تیم فوتبال استقلال تهران هم که در جدول کلی مسابقات با ۶ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفته است، در جدول بازیهای خارج از خانه با ۲ امتیاز در رده یازدهم و در جدول بازیهای خانگی با ۴ امتیاز در رده دهم قرار می‌گیرد.

دروازه تیم های فولاد مبارکه سپاهان و تراکتورسازی تبریز تا پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال بسته مانده و همین باعث شده پیام نیازمند و محمد رشید مظاهری به عنوان گلرهای دو تیم به تیم ملی ایران برای بازی مقابل کامبوج و بحرین دعوت شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =