فناوری

وزارت ارتباطات با انتشار یک نظرسنجی از کاربران خواست تا به اولویت های کاری این وزارتخانه رای دهند. در این نظرسنجی موضوع توجه به کیفیت ارتباطات در کنار کمیت در صدر مطالبه کاربران قرار دارد.

به گزارش ایراسین، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف دریافت نظرات مخاطبان نسبت به اولویت های کاری خود، اقدام به تهیه نظرسنجی در این زمینه کرده است.

در این نظرسنجی ۴ گزینه گسترش ارتباطات روستایی، ساماندهی یا تعطیلی خدمات ارزش افزوده، توجه به کیفیت ارتباطات در کنار کمیت و هوشمندسازی مدارس به عنوان برنامه های در اولویت وزارت ارتباطات آمده و از کاربران خواسته شده که به گزینه نخست این برنامه ها رای دهند.

نتایج نظرسنجی تا به امروز یکشنبه ۱۴ مهرماه نشان می دهد که کاربران موضوع توجه به کیفیت ارتباطات در کنار کمیت را مهمترین اولویت کاری وزارت ارتباطات می دانند.

در این نظرسنجی ۱۵.۴ درصد شرکت کنندگان به گسترش ارتباطات روستایی، ۳۰.۸ درصد به ساماندهی یا تعطیلی خدمات ارزش افزوده، ۵۳.۸ درصد به توجه به کیفیت ارتباطات در کنار کمیت رای داده اند و هوشمند سازی مدارس در گزینه آخر قرار گرفته است.

پیش از این نیز این وزارتخانه در مورد هوشمندسازی مدارس، افزایش قیمت اینترنت، تغییر مدل تکنولوژی ADSL به VDSL و کیفیت برگزاری نمایشگاه الکامپ اقدام به تهیه نظرسنجی کرده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =