متالورژی

هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی مواد و متالورژی و سیزدهمین همایش ملی مشترک انجمن مهندسی متالورژی و مواد ایران و انجمن ریخته گری ایران با حمایت فولاد مبارکه از ۱۵ مهرماه به مدت ۳ روز در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایراسین، هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی مواد و متالورژی و سیزدهمین همایش ملی مشترک انجمن مهندسی متالورژی و مواد ایران و انجمن ریخته گری ایران با حمایت فولاد مبارکه از ۱۵ مهرماه به مدت ۳ روز در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.

کنفرانس بین‌المللی آی‌مت ۲۰۱۹ یکی از مهم‌ترین اجتماعات متخصصین متالورژی جهت ارائه دستاوردهای علمی، تکنولوژی‌های نوین و محصولات جدید بین‌المللی در منطقه خاورمیانه است. این کنفرانس در ابتدا از سال ۲۰۰۷ با همت انجمن مهندسی متالورژی و مواد ایران و انجمن علمی ریخته‌گری ایران با هدف ایجاد زمینه مطلوب جهت ارائه توانایی‌های روزافزون دانشجویان و صنایع مرتبط آغاز به کار نمود. پس از گذشت شش سال و با توجه به استقبال روزافزون مخاطبین این کنفراس، در سال ۲۰۱۲ برای اولین بار در سطح بین‌المللی برگزار شد و توانست زمینه‌ساز ایجاد محیطی جهت ارائه دستاوردهای روز دنیا و به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص شود.
آی‌مت ۲۰۱۸ با بهره‌گیری از تجربیات اساتید، صنعتگران و محققین به مدت ۲ روز و در مصلی تهران در مسیری جدید گام نهاد تا زمینه‌ی ارتباط هرچه بیشتر زنجیره‌ی معدن و متالورژی فراهم شود و همچنین ارتباط تنگاتنگی بین دانشجویان، محققین و صاحبان صنایع برقرار گردد. برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ مهندسی مواد و متالورژی و همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران در حاشیه‌ی کنفرانس، این فرصت را فراهم آورد تا شرکت‌کنندگان و خصوصا محققین امکان ارائه‌ی یافته‌های خود به صاحبان صنایع را یافته و نسبت به جذب سرمایه‌گذار برای طرح‌های خود اقدام نمایند.  در این دوره از کنفرانس بیش ۶۵۰ مقاله علمی و صنعتی توسط اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان و صنعتگران ارائه گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =