دیدار دوتیم سپاهان اصفهان و ذوب آهن درهفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران بانتیجه دو بر صفر به سود تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به پایان رسید

پس از برد شیرین تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی اصفهان برخی از بازیکنان صحبت هایی داشتند که در ذیل می خوانیم.

به گزارش ایراسین، عزت‌الله پورقاز مدافع تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با بیان اینکه تمام بازی‌ها سخت است گفت: دیدار روز گذشته بازی بسیار خوبی بود و توانستیم پیروز شویم، به همه هواداران سپاهانی تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بیشتر حمایت کنند  تا بتوانیم نتایج بهتری کسب نمائیم.

وی پیرامون دربی اصفهان اظهار داشت: ذوبی ها معتقد بودند که در محوطه جریمه توپ به دست مدافعین سپاهان برخورد کرده اما توپی به دست بازیکنان ما اصابت نکرد و پنالتی نبود.

پورقاز پیرامون بازی بعدی سپاهان مقابل گل گهر افزود: تمام بازی‌ها سخت است و برای ما حکم فینال را دارد، تمرکز می‌کنیم و هفته به هفته بهتر شویم، بازی بعدی ما در جام حذفی است که شرایط خاص خود را دارد و باید با تمرکز بیشتر به میدان برویم.

مدافع سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: همه تلاشمان را می‌کنیم که گل نخوریم و گل بزنیم و با کسب سه امتیاز میادین را ترک نمائیم.

.................

شهباز زاده: سپاهان عملکرد بهتری در دربی داشت

سجاد شهباززاده بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان پیرامون بازی با ذوب آهن بیان داشت: دربی خوبی را از نظر کیفی شاهد بودیم، هر دو تیم دارای موقعیت های زیادی بودند، تیم ما عملکرد بهتری داشت که همین باعث شد پیروزی ما شد.

وی ادامه داد: بازی بعدی ما در مرحله بعدی جام حذفی است و همه بازی های جام حدفی سخت است چرا که یک اشتباه ممکن است ما را از مسیر رسیدن به جام خارج کند، امیدوارم نتیجه خوبی را به دست آوریم.

مهاجم در پایان فولادمبارکه سپاهان  پیرامون گل آفساید تیم ذوب آهن، بیان داشت: فیلم بازی را ندیده ام و نمی‌توانم در مورد آن نظر قطعی بدهم.

.............

نیازمند: خوشحالم دوباره در لیست تیم ملی هستم

پیام نیازمند گلر تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پس از اعلام لیست تیم ملی ایران برای بازی با کامبوج گفت: خوشحالم دوباره در لیست تیم ملی قرار گرفتم.

وی پس از پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: اتفاق بسیار بزرگی است که می‌توانیم دروازه‌مان را به کمک همه تیم بسته نگه داریم، از روند رو به جلو تیم لذت می‌بریم و امیدوارم این روند را بتوانیم پس از تعطیلات نیز ادامه دهیم.

وی در خصوص تشویق ایسلندی در پایان بازی گفت:  شایعه شده بود که کادرفنی گفته بازیکنان به سمت هواداران نروند، اما امیرخان گفت همه می‌توانند، بروند، از سال گذشته لحظات خوب این چنینی با هواداران زیاد داشته‌ایم و دلچسب است.

نیازمند درباره بازی بعدی تیمش در جام حذفی نیز بیان داشت: در جام حذفی با پیکان بازی داریم که بازی سختی است و فرصتی برای اشتباه وجود ندارد، امیدوارم از این بازی هم دست پر از زمین خارج شویم.

دروازه‌بان تیم سپاهان در خصوص عملکرد داوری دربی گفت: داوری خوب بود، اما یک صحنه دیده نشد که در آن دست ارسلان به صورت من اصابت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =