• ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
  • کد خبر: 3837
  • readingTime: ۱ دقیقه
رضا فتاحی

امیر قلعه‌نویی همیشه برای همه خبرنگاران احترام قائل بوده و از این پس هم خواهد بود.

به گزارش ایراسین، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: بدون شک هر زمانی که برنامه سفر ما به شهرهای مختلف با زمان‌های نشست خبری تداخل نداشته باشد امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست حاضر می‌شود، وی همیشه برای همه خبرنگاران احترام قائل بوده و از این پس هم خواهد بود.

وی در ادامه پیرامون دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان در دربی اصفهان گفت: پس از بازی با پرسپولیس کادرفنی برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای بازی با خیبر داشت و با ریکاوری‌های خوبی که قبل و بعد از بازی با خیبر در جام حذفی انجام دادیم و بازیکنان استراحت کردند، توانستیم در دربی اصفهان هم با پیروزی از میدان خارج شویم، انشاءالله که این روند مطلوب ادامه داشته باشد.

رضا فتاحی با بیان اینکه بازیکنان ما مقابل ذوب‌آهن با تمام توان در زمین ظاهر شدند، بیان داشت:خداراشکر با تلاش بچه ها، کادرفنی و حمایت هوادارانمان نتیجه خوبی گرفتیم، دربی اصفهان برای مردم این شهر بسیار مهم و سال‌ها است که برگزار می‌شود و خوشحالیم که هواداران از کیفیت بازی لذت بردند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان  افزود: به مدت دو روز تمرینات سپاهان برای استراحت بازیکنان تعطیل است و از روز دوشنبه کار را دوباره شروع خواهیم کرد.

وی در پایان پیرامون درباره عملکرد بنیادی فر و همکارانش در قضاوت دربی گفت: بدون شک اشتباهات داوران در جریان مسابقات سهوی است، شاید هر کارشناسی نظر خود را دهد، اما در صحنه‌ای که ذوبی‌ها معتقدند پنالتی رخ داده از نظر من خطایی صورت نگرفته است، البته ما کارشناس داوری نیستیم، پیش از این ما هم از داوری ضربه خوردیم، حتی روی یکی از صحنه‌ها بازیکن ذوب‌آهن روی پای استنلی به شکل خطرناکی تکل زد، اما همه باید به تصمیمات داوری احترام بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =