• ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
  • کد خبر: 3827
  • readingTime: ۱ دقیقه
پیروزی یاران قلعه نویی

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بازی مقابل ذوب‌آهن را یک فینال دانست.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در کنفراس خبری قبل بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت جعفر کاشانی اظهار داشت: بنده هفته پیش با وی صحبت می‌کردم و ان‌شاءلله که خداوند او را با اولیا و انبیا محشور کند.

وی در ادامه پیرامون بازی با شاگردان منصوریان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور، گفت: به هر حال همیشه دیدار دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن از دربی های دیدنی کشور بوده است، چه به لحاظ کیفی و به چه لحاظ نتیجه همه از دیدار این دو تیم در گذشته لذت بردند.

قلعه نویی تصریح کرد: در دربی‌ها نباید به شرایط جدول نگاه کرد و به نظر من بازی با ذوب آهن اصفهان حکم فینال را دارد، ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی دارد و کادر فنی جوانی دارد و در لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتیجه را در فصل پیش گرفته است، بازی سختی در پیش داریم و چون تیم ما هم شرایط بهتری دارد، از تیم خود راضی هستیم.

 سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان افزود: تیم ذوب‌آهن پرس تیمی را در دستور کار خود قرار داده است و با توجه به وقت کمی که تیم ما داشت چند جلسه روی تاکتیک‌های مد نظر ذوب‌آهن کار کردیم. ما با توجه به شرایطی که در  جدول داریم به سه امتیاز این بازی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه یک سری مشکلاتی وجود دارد بیان داشت: نمی‌خواهیم این مشکلات را مطرح کنیم اما شرایط تیم هفته به هفته بهتر می‌شود، بازی‌ها ما در جام حذفی و در هفته آخر لیگ برتر نشان داد که تیم به مراتب در روند رو به رشد خود قرار دارد.

قلعه‌نویی پیرامون چمن ورزشگاه نقش جهان گفت: امیدوارم بازیکنان در این زمین لیز نخورند، نمی‌دانم مشکل زمین چه زمانی حل می‌شود اما امیدوارم که شرایط زمین بهتر شود.

وی پیرامون هواداران طلایی پوش اظهار داشت: تیم شرایط و نتایج خوبی گرفته است اما در نقش جهان از تیم استقبال نمی‌شود، این حرف دل بازیکنان است، فکر نمی‌کنم قیمت‌های بلیت شرایط بدی داشته باشد. بعضی تیم‌ها هستند که نتایج خوبی ندارند اما طرفدارانش آن‌ها را تنها نمی‌گذارند، می‌گویند هواداران یار دوازدهم تیم هستند اما من معتقدم که هواداران، یار اول یک تیم محسوب می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =