ذوب آهن

تیم فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال در دربی اصفهان میزبان ذوب‌آهن است.

به گزارش ایراسین، هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه ۱۲ مهرماه پیگیری خواهد شد و در دربی اصفهان و در یکی از حساسترین دیدارهای این هفته، تیم‌های فولادمبارکه سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت ۱۷:۰۵ به میزبانی ورزشگاه نقش‌جهان با هم دیدار خواهند کرد. شاگردان قلعه نویی که هفته گذشته مقابل پرسپولیس تهران با برتری دو بر صفر ورزشگاه آزادی را ترک کردند، در ادامه روز دوشنبه گذشته نیز با برتری سه بر صفر مقابل خیبر خرم‌آباد به جمع ۱۶ تیم جام حذفی راه یافتند تا با روحیه ای مضاعف پای به شهرآورد اصفهان گذارند. طلایی پوشان اصفهانی که لیگ برتر را خوب شروع کرده‌اند و اکنون سپاهان صدرنشین جدول رده بندیمی باشد، برای حفظ صدرنشینی نیاز مبرمی به ۳ امتیاز دیدار دربی دارد تا با این جایگاه به استقبال تعطیلات دوباره لیگ برود. عملکرد خوب پیام نیازمند گلر و خط دفاعی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در لیگ برتر نوزدهم باعث شده که دروازه این تیم تا پایان هفته پنجم بسته بماند.

تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان برای دیدار با ذوب آهن میثم نقی‌زاده، محسن مسلمان و محمد ایران پوریان را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، همچنین وضعیت علی مصلح نیز که دچار افت فشار شده بود مشخص نیست اما به احتمال زیاد به دیدار روز جمعه می‌رسد. همچنین سعید آقایی پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت عجیبش می‌تواند تیمش را در دیدار برابر ذوب آهن همراهی کند. طلایی پوشان به همراه تراکتورسازان تنها تیم‌های شکست نخورده لیگ هستند و سعی دارند این آمار را همچنان ادامه دهند، شاگردان قلعه‌نویی ۳ پیروزی و ۲ تساوی کسب کرده اند تا با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین لیگ برتر باشند. در آن سوی میدان ذوبی ‌ها هفته گذشته در ورزشگاه خانگی خود با تساوی برابر استقلال متوقف شدند، اما با پیروزی برابر پارس جنوبی و دریافت پاداش به ترمیم شرایط روانی خود پرداختند.

با توجه به اینکه دیدار ذوب آهن در جام حذفی به ۱۲۰ دقیقه کشیده شد، ممکن است اندکی به لحاظ بدنی در بازی برابر سپاهانی که بازی سرعتی دارد به مشکل بخورند.

 شاگردان منصوریان در لیگ امسال همچنان پیروزی کسب نکرده اند تا با ۴ تساوی و یک شکست و با ۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول حضور داشته باشند.

به هرحال هر دو تیم انگیزه‌های فراوانی برای پیروزی در این دیدار دارند هرچند شاگردان قلعه نویی مایل نیستند به راحتی صدر جدول را از دست دهند و شدیدا در فکر کسب سه امتیاز هستند تا همچنان صدرنشین باقی بمانند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =