• ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
  • کد خبر: 3799
  • readingTime: ۱ دقیقه
هاجر دباغی

مهاجم تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: از مسئولین وزارت ورزش و جوانان کشور تشکر می نمایم که با آماده کردن زیرساخت ها شرایط حضور بانوان را در ورزشگاه ها فراهم نمودند.

به گزارش ایراسین، از مدت ها قبل با توجه به تاکید و اهمیت فیفا به حضور بانوان در ورزشگاه های فوتبال ایران، مسئولان ورزشی کشور به دنبال بهبود زیرساخت های ورزشگاه ها برآمدند تا مقدمات حضور هواداران خانم در بازی های ملی فراهم شود. بر همین اساس دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان رسما اعلام کرد که تمامی زیرساخت و امکانات ورزشگاه آزادی برای ورود بانوان کامل می باشد و آنها می توانند در بازی تیم ملی بزرگسالان ایران مقابل کامبوج در تاریخ 18 مهر در ورزشگاه حاضر شوند.

خبرنگار ما با هاجر دباغی مهاجم تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان پیرامون حضور بانوان در ورزشگاه ها صحبت نموده و وی بیان داشت: روز 24 مهرماه 1397 تجربه این چنینی را در بازی ایران و بولیوی داشتیم که بنده هم در کنار دیگر بانوان ایرانی، در وزشگاه آزادی حضور داشتم، واقعا حس و حال فوق العاده ای برایم رقم خورد و حق برابری مردان و زنان ایرانی برای تماشای فوتبال اجرا گردید.

وی ادامه داد: اکنون روز 18 مهرماه هم در بازی ایران و کامبوج بانوان ایرانی می توانند به ورزشگاه آزادی بروند که این نوید خوبی برای فوتبال ایران می باشد، چراکه فوتبال دوستان بانو به آرزوی دیرینه خود می رسند و می تواند در ورزشگاه ها حضور پیدا کنند و جا دارد از مسئولین ورزش کشور تشکر نمایم که با آماده کردن زیرساخت ها شرایط حضور بانوان را در ورزشگاه ها فراهم نمودند.

هاجر دباغی در ادامه پیرامون شرایط تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان بیان داشت: تمرینات تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان از روز شنبه 23 شهریورماه آغاز شده، شرایط تیم بسیار خوب است چند بازیکن از جمله فاطمه عادلی به تیم اضافه شدند و امیدوارم تا 19 مهرماه 1398 که آغاز لیگ برتر بانوان می باشد تیم سپاهان آماده پای به مسابقات بگذارد.

مهاجم تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان که فصل گذشته بیش از 35 گل برای طلایی پوشان به ثمر رساند، در پایان پیرامون پیش بینی قهرمانی این تیم در لیگ برتر بانوان گفت: به طور حتم ما برای قهرمانی پای به مسابقات می گذاریم و مطمئن باشید که بدون کسب مقام لیگ برتر فوتبال ایران را ترک نخواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =