• ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
  • کد خبر: 3784
  • readingTime: ۲ دقیقه
رضا فتاحی

خوشبختانه تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان از دهه ۸۰ به بعد شخصیت بهتری پیدا کرده و این تیم تقریبا در هیچ شهری تنها نیست.

به گزارش ایراسین، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: ما از نظر روحی روانی کاملا برای این دیدار با پرسپولیس تهران آماده بودیم و با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده توانستیم از سد پرسپولیس بگذریم، این پیروزی را به تمام مردم اصفهان و هواداران سپاهان خصوصا آن‌هایی که به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند تقدیم می‌کنیم، خوشبختانه تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان از دهه ۸۰ به بعد شخصیت بهتری پیدا کرده و این تیم تقریبا در همه شهرهای ایران کم یا زیاد هوادار دارد و تنها نیست.

وی پیرامون دیدار تیم‌های فوتبال فولادمبارکه سپاهان اصفهان و پرسپولیس گفت: ابتدا از تمام بازیکنان، اعضای کادرفنی خصوصا آقای قلعه‌نویی و همه اعضای باشگاه و تیم تشکر می‌کنم و بابت این پیروزی به آن‌ها تبریک می‌گویم، خدا را شکر پس از بازی با نفت مسجدسلیمان با نظر کادرفنی تیم تمرینات خوبی برگزار کرد و با آمادگی کامل مقابل پرسپولیس قرار گرفت و نتیجه‌اش را هم دیدیم.

سرپرست تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در مورد فحاشی‌ روی سکو علیه سپاهان و امیر قلعه‌نویی، بیان داشت: بعد از بازی جنجالی فصل پیش ما مقابل پرسپولیس، با تصمیم مسئولان باشگاه سپاهان یک کارگروه فرهنگی با ریاست مدیرعامل باشگاه تشکیل داد که نتیجه آن را در ماه‌های اخیر مشاهده کرده‌ایم، هواداران ما در این مدت کار فرهنگی زیادی کردند و از هفته اول لیگ برتر سکوهای ما بسیار آرام بوده است.

فتاحی تصریح کرد: پیش از بازی مقابل پرسپولیس هم دیدیم که شیرینی بین هواداران پخش شد، با این حال اینکه از ابتدای بازی و از زمان گرم‌کردن بازیکنان در زمین به تیم و خصوصا سرمربی ما فحاشی می‌شود اصلا درست نیست، قلعه‌نویی روزی سرمربی تیم ملی بوده و برای این تیم زحمت کشیده، با این شرایط آیا فحاشی به او کار درستی است؟

وی با بیان ارسال شکایت به فدراسیون فوتبال، گفت: شکایت خود را به دلیل همین فحاشی‌ هواداران پرسپولیس به فدراسیون فوتبال می‌فرستیم و امیدواریم مسئولان مثل همیشه این مورد را هم با جزئیات مشاهده و بررسی کنند، ما از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته‌های انضباطی و اخلاق درخواست عاجزانه داریم که به این موضوع رسیدگی دقیقی کنند.

فتاحی پیرامون حمایت هواداران طلایی پوش از سپاهان در ورزشگاه آزادی گفت: من حتی پیش از بازی هم در جلسه هماهنگی به همه مسئولان قول دادم که هیچ خطایی از هواداران ما در بازی با پرسپولیس مشاهده نخواهید کرد، با کارگروهی که ما تشکیل دادیم مطمئن بودیم هیچ اتفاقی روی سکوهای سپاهانی رخ نمی‌دهد. خوشبختانه این را هم شاهد بودیم و هواداران ما در نهایت آرامش و فرهنگ بازی را دنبال کردند.

سرپرست تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در پایان پیرامون عملکرد داوری در بازی با پرسپولیس افزود: کارشناسان داوری پس از این بازی گفتند که کنعانی‌زادگان باید اخراج می‌شد، حتی ما معتقدیم امیری هم باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد، در داوری این بازی، اگر کسی هم ضرر کرده باشد سپاهان است نه پرسپولیس، نمی‌دانم پرسپولیسی‌ها به چه چیزی اعتراض می‌کردند؟!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =