• ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
  • کد خبر: 3782
  • readingTime: ۲ دقیقه
سعید آقایی

هافبک تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان: برایم جالب است که چرا می‌گویند من پست یا استوری اینستاگرامی گذاشتم.

به گزارش ایراسین، قبل از دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و فولادمبارکه سپاهان، سعید آقایی عکس پروفایل اینستاگرام خود را تغییر داد و همین موضوع باعث محرومیت از بازی با سرخ پوشان پایتخت شد، بازیکن تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون این موضوع و محرومیتش گفت: من نه پست گذاشتم و نه استوری، فقط عکس پروفایلم را تغییر دادم و آن هم یک عکس شخصی بود، نمی‌دانم چگونه عکس به آن کوچکی در گوشه صفحه شخصی‌ام اینقدر بزرگ شد.

وی ادامه داد: آن عکس یک عکس شخصی بود که در پروفایلم قرار دادم. نه هدف خاصی داشتم و نه می‌خواستم کسی یا تیمی را تحریک کنم. اصلا ایراد آن عکس چیست؟ غیر از این است که من در عکس یک کبوتر را نجات می‌دهم؟ آیا آن عکس چیزی دیگری را نشان می‌دهد؟

آقایی با بیان اینکه وقتی یک عکس در پروفایل شخصی‌ام می‌گذارم، ۲۴ ساعت مانده به بازی سریعا برایم حکم محرومیت تا اطلاع ثانوی صادر می‌کنند، تاکید کرد: بعضی بازیکنان دیگر که حرکات عجیبی در داخل و بیرون از ورزشگاه‌ها انجام می‌دهند را بعد از دو هفته به کمیته انضباطی دعوت می‌کنند و حرف‌هایش را می‌شنوند و بعد شاید یک جلسه وی را محروم کنند. آن هم رفتارهایی که دور از معرفت و اخلاق ورزشکاری است.

هافبک تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان تصریح کرد: یک بازیکن خاص در ورزشگاه با حرکات دست خطاب به هواداران تیم حریف کار غیراخلاقی انجام داد، اما در نهایت با یک عذرخواهی همه چیز را تمام کردند و تنها یک جلسه محرومش کردند، از طرفی من بابت انتشار تصویر خودم که یک کبوتر را نجات می‌دهم، باید تا اطلاع ثانوی محروم شوم.

وی افزود: فردا یکشنبه 7 مهرماه، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌روم و توضیحاتم را ارائه می‌کنم، اینکه از گذاشتن آن عکس در پروفایل شخصی‌ام هدفی نداشتم، ولی با این وجود من بازی حساس با پرسپولیس و دیدار جام حذفی تیمم را از دست داده‌ام و مشخص نیست حکمم نیز چگونه صادر می‌شود.

سعید آقایی با بیان اینکه کمیته انضباطی هنوز واکنشی به فحاشی‌ها نشان نداده، بیان داشت: در تمام مدتی که در ورزشگاه بودم، هیچ چیز بدتر از آن نبود که ۹۰ دقیقه از سوی هواداران حریف به تیمم و سرمربی‌ام فحاشی و بی‌احترامی شد، بدترین فحاشی‌ها به آقای قلعه‌نویی شد و جالب است که کمیته انضباطی هنوز هیچ واکنشی در این خصوص نشان نداده است!

وی در پایان گفت: با اینکه در زمین مقابل تیم پرسپولیس حضور نداشتم، اما در ورزشگاه آزادی بودم و دلم با تیم بود، برای موفقیت سپاهان خیلی دعا کردم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم ۳ امتیاز را کسب نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =