• ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
  • کد خبر: 3779
  • readingTime: ۲ دقیقه
عبدالرسول زرین

از پوستر و انیمیشن یادواره شهید شاخص عبدالرسول زرین و ۱۲۰۰شهید ورزشکار استان اصفهان با حضور مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان رونمایی شد.

به گزارش ایراسین، از پوستر و انیمیشن یادواره شهید شاخص عبدالرسول زرین و۱۲۰۰شهید ورزشکار استان اصفهان با حضور جعفر سطوتی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین وی، وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و سایر مسئولین و اعضاء ستاد در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان رونمایی شد.

جعفر سطوتی در حاشیه این رونمایی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راس برنامه های فرهنگی وزارت ورزش و جوانان می باشد، گفت: با توجه به اهدافی که در حوزه فرهنگی وزارت ورزش و جوانان داریم و اهداف و اولویت‌بندی که در نظام نامه فرهنگی ورزش کشور وجود دارد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین حفظ و احیای ارزش های دفاع مقدس در میان ورزشکاران و جوانان از الویت های مهم  برنامه های فرهنگی وزارت ورزش و جوانان می باشد.

وی ادامه داد: ایثار و شهادت، به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش هایی می باشند که یک انسان متعهد و کامل می تواند به آن مقام دست یابد، این مفاهیم اثرگذار و حرکت آفرین قادرند تا فضای یک جامعه را بصورت گسترده تحت تأثیر قرار دهند و والاترین برکات را برای آن به همراه داشته باشند، حقیقت امر آن است که اگر رشادت ها و خدمات شهدا و ایثارگران بخوبی برای مردم معرفی گردد، بیشترین و بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت .

جعفر سطوتی تصریح کرد: همه ما مدیون شهداء و ایثارگران بوده و یکی از طرقی که می توانیم ادای دین نمائیم، شناساندن همه جانبه آنان بر نسل هایی است که شهداء و مسیری که در آن ممارست داشته اند را، بخوبی درک نکرده اند.

مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این که نسل جدید کشور باید بدانند که موفقیت ها و پیشرفت هایی  که در زمینه های هسته ای، علمی، اقتصادی و نظامی به وجود آمده مرهون ایثارگری های چه کسانی بوده است، افزود: پاسداشت خون شهدا  و زنده نگاه  داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جانفشانی های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ  کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده  ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

وی در ادامه ضمن تشکر از محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: در استان اصفهان فعالیت های خوبی انجام شده که جا دارد از سلطان حسینی و همکارانش تشکر کنم، خاطرم هست که سال های 93 و 94 حساب های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مسدود بود، اما با تلاش مدیرکل و همکارانش این اداره به مرحله ای رسید که اکنون از یک ثبات قابل قبولی برخوردار می باشد و برنامه های خود را با شدت و قدرت پیش می برد.

وی در پایان افزود: استان اصفهان در حوزه های ورزش و جوانان در سطح کشور یکی از برترین استان ها می باشد، امیدوارم این روند مطلوب در اصفهان ادامه داشته باشد تا ورزشکاران برای استان اصفهان و کشور در میادین بین المللی افتخارآفرینی کنند، با وجود محمد سلطان حسینی در استان اصفهان فعالیت های خوبی انجام شده و ما از عملکرد استان در زمینه های مختلف رضایت کامل را داریم.

گفتنی است یادواره شهید شاخص عبدالرسول زرین و ۱۲۰۰شهید ورزشکار استان اصفهان، روز اول آبان 1398 در سالن کوثر ارتش برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =