ابکاء

رییس انجمن خدمات مهندسی استان اصفهان با اعلام اینکه چندین سال است که به دنبال نظام مهندسی صنعت هستیم و تا زمانی که می توانیم تولید داخلی داشته باشیم، واردات جایز نیست گفت: با وجود گستردگی وسیع صنعت نظام مهندسی صنعت معطل مانده است.

به گزارش ایراسین – محمد ابکاء در بیست و چهارمین آیین تجلیل از واحدهای نمونه کشور افزود: عدم اجرای قانون استفاده از حداکثر توان مهندسی و ساخت داخل در آخرین اصلاحیه این قانون جرم تلقی شده است.

وی ادامه داد:واحدهای مستقیم و غیرمستقیم با وجود تولیدات داخلی بهانه هایی می آورند و بسیاری از محصولات را از خارج از کشور وارد می کنند و این به نفعت کشور نیست

ابکا با مبهم خواندن جایگاه بخش خدمات مهندسی صنعت اظهار داشت: صادرات خدمات مهندسی چیزی جز فروش فکر و دانش فنی و علمی نیست .

رییس انجمن خدمات مهندسی استان اصفهان با بیان اینکه تنوع خدمات فنی و مهندسی موجود و قابل ارایه در استان بسیار گسترده است، گفت: با وجود دانشگاه ها و مراکز علمی بسیار در سطح استان و خدمات قابل ارایه ای که در استان طراحی و ساخت تجهیزات داریم دیگر در بسیاری موارد نیازمند واردات نیستیم و این خدمات قابلیت توسعه و ارایه مطلوب هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =