• ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
  • کد خبر: 3657
  • readingTime: ۱ دقیقه
ملارحمان

جمشید ملارحمان: باید دقت داشته باشیم که تعیین نرخ ارز یا نحوه عرضه محصولات در بازار کار دولت نیست. دولت باید در تخصیص صحیح منابع و ارز کشور به شکل بهینه برای توسعه کشور کمک کند. لذا تغییر مداوم بخشنامه ها در شرایط فعلی اگرچه طبیعی است اما باید به بازار اجازه آزادی عمل داد و عرضه و تقاضا را تحت فشار قرار نداد.

به گزارش ایراسین، جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به اهداف بلند مدت گل گهر اشاره کرد و گفت: اجرای درست سیاست‌های مالی و بهره مندی از یک جریان نقدینگی عالمانه و هوشمند در گل گهر را پیاده سازی خواهیم کرد.

ملارحمان با انتقاد از نوسانات بازار ارز گفت: چند نرخی بودن ارز در بازار، تاثیرات مستقیمی در تولید و فروش بنگاه های اقتصادی دارد. لذا اگر ارز حاصل از فروش و خدمات با برنامه به پشتیبانی از تولید برآید، سبب خواهد شد تا نیاز تولیدکنندگان در زمینه قطعات تامین شده و به دنبال آن صنایع پایین دستی تقویت شود و توسعه صنایع وابسته فولاد مانند مسکن و بخش های اساسی دیگر اقتصاد کشور را در پی خواهد داشت.

وی گفت: این شرکت یک شرکت بورسی است و سودآوری یکی از الویت های اصلی کار ما است، بدین منظور در کنار طرح های توسعه ای که انجام می دهیم تلاش خواهیم کرد به عنوان یک قطب توسعه در حوزه صنایع و معادن کشور این توسعه ها همراه با سود روز افزون باشد و این یکی از اولویت های اصلی من در این شرکت است.

ملارحمان در پایان گفت: باید دقت داشته باشیم که تعیین نرخ ارز یا نحوه عرضه محصولات در بازار کار دولت نیست. دولت باید در تخصیص صحیح منابع و ارز کشور به شکل بهینه برای توسعه کشور کمک کند. لذا تغییر مداوم بخشنامه ها در شرایط فعلی اگرچه طبیعی است اما باید به بازار اجازه آزادی عمل داد و عرضه و تقاضا را تحت فشار قرار نداد. از این رو انتظار ما از مسئولان تسهیل فرآیندها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =