رونق ملی

نمایشگاه رونق تولید ملی با تاکید بر فرآیندهای نهضت ساخت داخل و حمایت از تولیدات ملی برگزار می شود، در این نمایشگاه شرکت های صنعتی از جمله فولادمبارکه حضور دارند.

به گزارش ایراسین، نمایشگاه رونق تولید ملی در روزهای بیست و ششم تا بیست و نهم شهریورماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا می‌شود.

بیش از ۴۰ شرکت و مجموعه بزرگ صنعتی و تولیدی در چهار هزار مترمربع فضای نمایشگاهی حضور خواهند داشت و به ارائه دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

این شرکت‌ها در حوزه‌های صنعتی، فولادی، داروسازی، کشاورزی، لاستیک‌سازی، فرآورده‌های نسوز، ساخت و تولید لوستر، تولید قطعات خودرو، صنایع دفاعی، اپتیک و دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند و از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولیدات داخلی به شمار می‌روند.

شرکت‌ها و گروه‌های صنعتی بزرگی مانند فولاد مبارکه، ذوب‌آهن، گروه صنعتی مپنا، بهیار صنعت، زرین خودرو، داروسازی رها، داروسازی گیاهی نوشاد، صا ایران، فولاد اخگر، توسعه سپاهان، توزیع سپاهان، کاخلر، دنیای گیربکس، پرتیکان، فرآورده‌های نسوز و صنعت پویا در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

برگزاری نخستین نمایشگاه رونق تولید و تاکید بر نهضت ساخت داخل در آن، می‌تواند شرایطی را پدید آورد که فعالان اقتصادی، صنعتی و تولیدی کشور، رو در روی یکدیگر، با هم مذاکره کنند و وضعیت را بهبود بخشند.

گفتنی است علاقمندان به بازدید از نمایشگاه رونق تولید ملی می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روزهای ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =