• ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
  • کد خبر: 3642
  • readingTime: ۱ دقیقه
سعید پورقاسمی

مسابقات هندبال انتخابی المپیک محک بسیار خوبی برای تیم ملی خواهد بود تا با شرایطی آماده‌تر راهی جام‌جهانی شویم.

به گزارش ایراسین، سعید پورقاسمی کاپیتان تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: از آنجایی که بازیکنان لژیونر در مسابقات انتخابی تیم ملی در ترکیب حضور ندارند شانس خیلی کمی برای به دست آوردن کسب سهمیه المپیک خواهیم داشت. فکر می‌کنم تیم ملی قطر که دارای بازیکنان چند تابعیتی است شانس فراوانی خواهد داشت تا تنها سهمیه آسیا را برای المپیک کسب کند.

وی ادامه داد: سایر تیم‌های هندبال آسیا هم شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک نخواهند داشت، باید فکر کسب سهمیه المپیک را از سرمان بیرون کنیم، البته مسابقات انتخابی المپیک محک بسیار خوبی برای تیم ملی خواهد بود تا با شرایطی آماده‌تر راهی جام‌جهانی شویم، اگر چه کار در آنجا هم راحت نیست اما باید تلاش کرد تا برای دومین بار در تاریخ هندبال ایران به جام‌جهانی راه یابیم. فکر می‌کنم اگر لژیونرها بیایند و فدراسیون از همه لحاظ ما را حمایت کند می‌توانیم به جام‌جهانی برویم.

بازیکن هندبال سپاهان با بیان اینکه در چند سال گذشته مدیریت ضعیف فدراسیون باعث شد تا هندبال به نتایج خوبی نرسد، گفت: با وجود داشتن لژیونرهای زیاد خیلی از دنیا عقب هستیم، اگر واقعا مسئولان می‌خواهند تا تیم ملی هندبال پیشرفت کند و طعم المپیکی‌شدن را بچشد باید خیلی به این رشته بها دهند، متاسفانه ما از داشتن خیلی امکانات اولیه مانند تغذیه خوب و سایر موارد محروم هستیم و با این شرایط نباید توقع داشت تا تیم ما نتایج خوبی بگیرد.

پور قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم برخی از بازیکنان کلیدی تیم ملی دیگر اشباع شده‌اند و تمایل به حضور در تیم ملی نیستند یا اگر هم بیایند دلسوزانه بازی نخواهند کرد. هیچ بازیکنی حاضر نمی‌شود ریسک کند و در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =