• ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
  • کد خبر: 3633
  • readingTime: ۲ دقیقه
آب و فاضلاب

با همکاری پایگاه بسیج برخی از معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب در قالب میز خدمت پاسخگویی چگونگی ارائه خدمات به مردم در مسجد مصلی بودند.

به گزارش ایراسین، معاون خدمات مشترکین و امور درآمد شرکت آب و فاضلاب در پاسخ به شبکه فرسوده موجب هدر رفت آب می شود، گفت: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان کمترین میزان هدر رفت آب در کشور دارد این در حالیست که در سال ۸۶ میزان هدر رفت آب در اصفهان بیش از ۳۰ درصد بوده در حالیکه این رقم هم اکنون به ۱۶ درصد رسیده است.

رضا رضایی ادامه داد: با اصلاح شبکه های فرسوده که همه ساله در دستور کار شرکت قرار دارد میزان پرت آب در اصفهان به حداقل رسیده است همچنین اصلاح شبکه فرسوده فاضلاب اصفهان در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم در حال اجراست.

وی به ارائه ۲۳ خدمت غیرحضوری شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان اشاره کرد و عنوان نمود: شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان از طریق سامانه ۱۵۲۲ بیش از ۲۳ خدمت را به صورت غیر حضوری به مردم در اقصی نقاط استان ارائه می دهد که این امر در راستای خدمات بهتر در کوهتاه ترین زمان ممکن اجرایی شده است.

معاون خدمات مشترکین و اموردرآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه هزینه تمام شده هر متر مکعب آب هزار تومان برآورد گردیده است خاطرنشان ساخت: قیمت تمام شده هر متر مکعب آب هزار تومان برآورد شده در حالیکه حدود ۴۸۶ تومان بابت هر مترمکعب آب از مشترکین دریافت می شود بنابراین در مصرف آب نهایت دقت را به خرج دهند.

رضایی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف آب تصریح کرد:اگر یک خانواده ۴ نفری مطابق با الگو آب مصرف کنند آب بهای آنها حدود ۱۲ هزار تومان می شود در غیر این صورت آب بها پلکانی محاسبه می گردد و هر چه قدر مصرف آب بیشتر از الگو باشد روش محاسبه به صورت تصاعدی انجام میشود

در ادامه مدیرآبرسانی شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان گفت: یکی از اولویت های شرکت آبفا استان اصفهان توزیع عادلانه آب است براین اساس با نصب فشار شکن در برخی از نقاط شهر درصدد آن هستیم تا آب با فشار یکسان میان مردم در سطح شهر توزیع شود.

رحیمی مدیر آبفا منطقه ۲ اصفهان پیرامون  اقدامات  انجام شده  در راستای رفع بوی بد منهول های  فاضلاب  اعلام کرد: شرکت آبفا منطقه ۲ اصفهان همه ساله به منظور رفع بوی بد منهول های فاضلاب و مبارزه با حشرات موذی، شستشوی شبکه فاضلاب را در دستور کار قرار می دهد.

وی افزود: در سال جاری حدود ۸۰ درصد شبکه فاضلاب در منطقه ۲ مورد شستشو قرار گرفته و ۲۰ درصد باقی مانده به قوت در حال اجراست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =