فوتسال

گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال آقایان کشور به رغم تساوی مقابل فرش آرا مشهد به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه داد.

به گزارش ایراسین، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال روز جمعه گذشته با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد و در مهمترین دیدارها تیم فوتسال گیتی پسند در اصفهان با نتیجه ۳ بر ۳ برابر فرش آرا به تساوی رسید و با تیم سن ایچ ساوه در امتیاز ۲۳ برابر شد. اما با توجه به تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند.

قدرت بهادری (۲ گل) و بهزاد عظیمی برای تیم فرش آرا گلزنی کردند و هر ۳ گل تیم گیتی پسند اصفهان را محمدرضا سنگ‌سفیدی به ثمر رساند.

دیگر نماینده استان اصفهان یعنی هایپر شهر شاهین شهر در سالن شهید ابوالفتحی شیراز به مصاف ارژن این شهر رفت، در پایان این دیدار تیم ارژن با یک گل شکست خورد تا شکستی دیگر در کارنامه این تیم ثبت شود. تک گل تیم هایپرشهر شاهین‌شهر نیز توسط کامبیز گمرکی به ثمر رسید.

تیم ارژن با این باخت و در مجموع با 8 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفت و هایپر با 11 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی ایستاد.

در دیگر دیدار مهم نیز تیم مس سونگون ورزقان مهمان شاهین کرمانشاه بود. شاگردان علیرضا افضل سرمربی تیم مس که به تازگی سکان هدایت نارنجی‌پوشان را بر عهده گرفته است، با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف خود به برتری رسیدند تا افضل در دومین دیدار هم با تیم مس به پیروز شود.

البته تیم مس که در رقابت‌های جام باشگاهی آسیا و جهان حضور داشت، ۴ دیدار نسبت به سایر رقبای خود کمتر انجام داده تا فعلا در میانه‌های جدول رده‌بندی بایستد.

همچنین سن ایچ ساوه که در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ قرار دارد، مهمان اهورا بهبهان بود و در یک دیدار پرگل با نتیجه ۶ بر ۴ برابر حریف خود به برتری رسید و با تیم گیتی پسند هم امتیاز شد تا مهمترین نامزد رسیدن به صدر جدول محسوب شود.

نتایج کامل مسابقات:

ستارگان ورامین ۲ - شهروند ساری یک

محمد سیما قم ۲ - آذرخش بندرعباس ۲

اهورا بهبهان ۴ - سن ایچ ساوه ۶

مقاومت البرز ۲ - حفاری اهواز ۲

گیتی پسند اصفهان ۳ - فرش آرا مشهد ۳

ارژن شیراز صفر - هایپر شاهین شهر یک

شاهین کرمانشاه یک - مس سونگون ۲

هفته سیزدهم مسابقات چهارشنبه ۲۷ شهریورماه پیگیری می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =