• ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
  • کد خبر: 3625
  • readingTime: ۲ دقیقه
امیر قلعه نویی

تیم‌هایی که در خانه خودشان بسته بازی می‌کنند، هدف اصلی شان گل نخوردن است.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: هنوز به ایده‌آل‌های‌مان نرسیدیم، اما این را بگویم تیم‌هایی که در خانه خودشان بسته بازی می‌کنند و هدف اول‌شان گل نخوردن است کار را برای ما سخـت‌تر می‌کنند، چون ما یک تیم تهاجمی هستیم، در این بازی چندین موقعیت خوب داشتیم و در نیمه دوم دروازه‌بان ما بیکارترین بازیکن بود، فکر می‌کنم اگر در نیمه دوم نیازمند نبود هم اتفاقی نمی‌افتاد، البته جواد نکونام سرمربی جوانی است که نیاز به زمان دارد تا افکار تاکتیکی خودش را در تیم پیاده کند.

وی در ادامه ضمن تشکر از پیشکسوتان فوتبال خوزستان گفت: شروع مربیگری من از استقلال اهواز و شهر اهواز بود و خاطرات خوبی از اینجا دارم، من اهواز را خانه خودم می‌دانم و خوشحالم که به این شهر آمده‌ام، امیدوارم استقلال اهواز به لیگ برتر برگردد، با اینکه پول نبود اما برادران شفیع زاده آمدند خدمت کردند و به هر دلیلی رفتند.

قلعه نویی پیرامون بازی با فولاد خوزستان افزود: درباره بازی باید بگویم خوشحالیم که ابتدا گل نخوردیم و بیشتر خوشحالیم که فکر می‌کنم به غیر از یک ضربه، فولادی‌ها نزدیک دروازه ما نشدند و دروازه‌بان ما بیکارترین بازیکن زمین بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ادامه داد: ما چند کرنر و کاشته داشتیم، البته فولاد هم تیم خوب و ریشه‌داری است که دو قهرمانی لیگ برتر در کارنامه‌اش دارد، ولی لیاقت ما در این بازی کسب هر سه امتیاز بازی بود، از داوری تشکر می‌کنم و چون گفته‌اند در مورد داوری صحبت نکنید باید بگویم به جز یکی دو صحنه داوری خوب بود، ما در مورد داوری صحبت نمی‌کنیم. ممکن است دستور موقت بدهند و این دستور موقت را هم دیدیم.

وی  با بیان اینکه سپاهان در دو بازی قبلی هجومی‌ترین و مالک‌ترین تیم بود بیان داشت: در بازی با فولادخوزستان از بازیکنانم خیلی راضی هستم، بازیکنانی که به جمع ما اضافه شدند خیلی به ما کمک می‌کنند، نگرش ما این بود که تیم را هجومی‌تر کنیم، البته یکی از بدشانسی‌های ما این است که در سرما باید به تبریز برویم و در گرما در اهواز و بوشهر بازی کنیم.

قلعه نویی در پاسخ به این سئوال که سپاهان فقط با پاس‌های بلند فوتبال بازی می‌کند، گفت: اصلاً این‌طور نیست، در یک صحنه امید نورافکن با پای راستش شوت زد و توپ از کنار دیرک رد شد، آیا این هم ارسال بود؟ شما آمار را ببینید، فکر می‌کنم ما نزدیک به ۵۰۰ پاس دادیم.

قلعه‌نویی در پایان پیرامون  قول قهرمانی سپاهان تاکید کرد:‌ هیچ مربی نمی‌تواند بگوید تیمم را قهرمان می‌کنم، اما سپاهان تحت هر شرایطی کاندیدای قهرمانی است امسال هم با این آمار جزو تیم‌های خوب هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =