• ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
  • کد خبر: 3624
  • readingTime: ۲ دقیقه
فولاد خوزستان

تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در هفته سوم لیگ برترایران مقابل فولاد خوزستان تن به تساوی داد.

به گزارش ایراسین، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، روز شنبه ۲۳ شهریورماه، فولاد خوزستان در ورزشگاه فولاد آره نا میزبان فولادمبارکه سپاهان اصفهان بود. در این دیدار که راس ساعت ۱۹:۴۵ آغاز شد، فولادی ها بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق اول دو موقعیت را بر روی دروازه سپاهان ایجاد کردند که به گل منجر نشد.

در ادامه اما دو تیم بازی پایاپایی را ارائه کردند تا در دقیقه ۲۶ با اشتباه مدافعان فولاد و رسیدن توپ به امید نورافکن، این هافبک خلاق توپ را با اختلاف اندکی از کنار دروازه گردان به بیرون شوت کرد.

همچنین وحید حیدریه در دقیقه ۳۸ ضربه کاشته فولاد را از گوشه محوطه جریمه به شکلی خطرناک زد و توپ به دیرک دروازه پیام نیازمند برخورد کرد. در ادامه محمد محبی بازیکن طلایی پوشان اصفهانی دقیقه ۴۶، پشت محوطه جریمه فولاد خوزستان اقدام به شوت زنی کرد که ضربه وی با برخورد به مدافعان به کرنر رفت.

در دقیقه ۵۲ نیز شهاب گردان با یک خروج اشتباه از دروازه سبب شد توسط امید نورافکن یک موقعیت برای سپاهان شکل گیرد و ضربه او بعد از برخورد با مدافعان، به کرنر برود.

همچنین در دقیقه ۷۶ در یک ضد حمله، شهباززاده برای سپاهانی‌ها یک موقعیت خلق کرد که شهاب گردان با عکس العملی به موقع این توپ را راهی کرنر کرد.

در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرنوشت این دیدار تقسیم امتیازات در فولاد آره نا باشد و سپاهان یک امتیاز از خوزستان با خود سوغاتی بیاورد.

در این دیدار جواد نکونام با ترکیب شهاب گردان، فرزاد جعفری، ایوب والی، محمد قاسمی نژاد، احمد عبدالله زاده، محمد آبشک، روح الله سیف اللهی(۸۶-وحید نامداری)، عارف آغاسی، لوسیانو پریرا(۹۱-میلاد بدرقه)، وحید حیدریه و مهرداد هدایتیان(۶۰-امیرحسین باقرپور) به دیدار میهمان خود رفت.

همچنین پیام نیازمند، عزت پورقاز، جورجی ولسیانی، مرتضی منصوری، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، امید نورافکن (۸۴-رضا میرزایی)، محمد محبی، رضا میرزایی، سجاد شهباززاده و علی قربانی (۴۵-کی روش استنلی) بازیکنانی بودند که به تشخیص امیر قلعه نویی در میدان رو در روی فولادی ها به رقابت پرداختند.

قضاوت این دیدار را پیام حیدری با کمک علی میرزابیگی و رحیم شاهین بر عهده داشتند و علیرضا کهوری نیز ناظر این دیدار است.

در این دیدار عارف آقاسی (۱۵)، محمد قاسمی نژاد (۷۰)، فرزاد جعفری (۷۹) و امیرحسین باقر پور (۹۳) از فولاد، مهدی کیانی (۳۶)، جورجی گولسیانی (۳۶) و محمد محبی (۷۹) از سپاهان کارت زرد دریافت کردند.

این دیدار در دمای تقریبا ۴۰ درجه سانتیگراد و ۱۰ درصد رطوبت برگزار شد.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی امید نیز به عنوان مهمان ویژه برای تماشای این بازی به ورزشگاه فولاد آره نا آمده بود.

لازم به ذکر است که فولاد خوزستان از مجموع سه دیدار خود دو امتیاز دارد و در رده ۱۲ جدول لیگ برتر قرار دارد. همچنین سپاهان در مجموع سه دیدار با ۷ امتیاز، در رده دوم جدول لیگ برتر نوزدهم فوتبال ایران قرار گرفت.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =