آقامحمدی

رئیس گروه اقتصادی دفتر رهبری گفت: فلسفه وجودی جلساتی از این دست دریافت نقطه نظرات جوانان به ویژه جوانان کارآفرین و بکارگیری پیشنهادات موثر آنهاست.

به گزارش ایراسین، علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه تبادل نظر با کارآفرینان و صنعتگران جوان کشور که در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: امروز قدرت منطقه ای ایران در بخش های مختلف تثبیت شده و مورد اذعان همگان می باشد، انتظار می رود متناسب با این قدرت و جایگاه، اقتصاد کشور نیز توسعه یافته و تقویت شود.

وی با اشاره به نسل جوان و پویا کشور، تصریح کرد: خوشبختانه امروز نسلی در کشور زندگی می کند که جزو پر افتخار ترین نسل ها بشمار می آیند چرا که از جور طاغوت عبور، تجربه جنگ تحمیلی را برای دشمنان کشورمان بسیار سخت و نا امید کننده کردند و پس از جنگ یک دوره بازسازی و توسعه کشور را در صدر برنامه های کاری خود داشته اند.

رئیس گروه اقتصادی دفتر رهبری در ادامه افزود: نسل جوان باید بار کشور را بر دوش بگیرد و حتما در این راستا باید مورد حمایت قرار گیرند تا شاهد ایجاد تحولات عظیمی در همه عرصه های کشور به ویژه بخش تولید و در مجموع اقتصاد کشور باشیم.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب افزود: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بر ضرورت انتقال قدرت و امور کشور به جوانان تاکید فرمودند چرا که این نسل با ایده های نوین و خلاقانه خود می توانند علاوه بر ایجاد فرصت های جدید در کشور بسیاری از ظرفیت های بالقوه کشور را نیز فعلیت ببخشند.

آقامحمدی جلساتی از این دست با کارآفرینان و صنعتگران جوان کشور مفید و حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: فلسفه وجودی جلساتی از این دست دریافت نقطه نظرات جوانان به ویژه جوانان کارآفرین و بکارگیری پیشنهادات موثر آنهاست.

وی گفت: تجربه همه کشور های پیشرفته، ثابت کرده توسعه پایدار مستلزم توسعه فراگیر و همه جانبه در همه بخش هاست و در همین راستا استفاده از فرصت کار تیمی به تجمیع اندیشه ها و توان افراد کمک شایان توجهی می کند.
آقا محمدی در ادامه به اقتصادی مقاومتی در کشور اشاره کرد و گفت: تشکیل جلسه حاضر که با حضور جوانان کارآفرین و صنعتگر کشور است، مقدمه ایست برای تشکیل "باشگاه اقتصاد مقاومتی" که می تواند در عمل، به رونق تولید در کشور بینجامد.

رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران جوان در بخش صنعت ارزشمند است، گفت: توجه انجام گرفته به انتخاب و حضور مدیران جوان در بخش های مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت، نوید بخش اتفاقات خوبی در آینده این مجموعه است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به انتقال نتایج جلسه به محضر مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: امروز تولید کنندگان سرداران جنگ اقتصادی تحمیلی به کشورمان هستند که باید در کنار حفظ جایگاه شان باید مشکلات پیش روی آن ها نیز به حداقل ممکن برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =