مهدی صادقی نیارکی

مهدی صادقی نیارکی: از تمامی دستگاه هایی که می توانند در رونق تولید نقش آفرینی و کمک کنند برای عضویت در این شورا دعوت بعمل خواهد آمد.

به گزارش ایراسین، مهدی صادقی نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، در حاشیه نشست با کارآفرینان جوان حوزه صنعت که با حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و کارآفرینان جوان کشور برگزار شد، گفت: بسترهای لازم برای ارتقاء هم افزایی در بخش صنعت به زودی اجرا خواهد شد. وزارت صنعت، معدن و تجارت سامانه توان ایران را برای بهم رسانی نیازها و توانمندی های صنعتی و معدنی در داخل کشور طراحی ‌کرده است که مراحل فعالیت آزمایشی آن ‌به اتمام رسیده است.

وی در ادامه افزود: این سامانه، بستر جامعی برای حمایت از تولید داخل و اعلام نیازمندی‌ها و توانمندی های صنعتی و معدنی کشور است ...

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت گفت: برگزاری سلسله نشست های تخصصی در این معاونت از برگزاری شورای هم اندیشی خبرگان صنعت با حضور تعدادی از خبرگان پیگیری خواهد شد. در این شورا سیاست های کلان اقتصادی با محوریت اقتصاد صنعتی و موضوعات کلان حوزه صنعت کشور مطرح خواهد شد.

صادقی نیارکی از برگزاری سلسله نشست های مستمر با تشکل های تخصصی خبر داد و گفت: این نشست ها از مهرماه به صورت ماهیانه و موضوع محور تشکیل خواهد شد.

وی با اعلام اینکه شورای هم افزایی رونق تولید تشکیل خواهد شد گفت: از تمامی دستگاه هایی که می توانند در رونق تولید نقش آفرینی و کمک کنند برای عضویت در این شورا دعوت بعمل خواهد آمد و محور این نشست ها پیگیری موضوعات کلان، راهبردی با هدف بهبود فضای کسب و کار تولیدکنندگان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =