• ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
  • کد خبر: 3606
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان

کاروان تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان برای کسب سومین پیروزی متوالی به اهواز سفر کرد.

به گزارش ایراسین، از هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران و در مهمترین دیدار تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در اهواز به مصاف فولاد خوزستان می رود. دو مدعی شهرستانی لیگ برتر در دو هفته ابتدایی متفاوت نتیجه گرفتند.

فولاد در بازی اول در خانه غافلگیر شد و به صنعت نفت باخت و در بازی دوم به زحمت و در ثانیه‌های پایانی وقت اضافه یک امتیاز از استقلال گرفت، اما فولادمبارکه سپاهان هر دو بازی خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشت. شاگردان قلعه نویی آنقدر مصمم پیروزی هستند که حتی در روزهایی که خوب هم بازی نمی‌کند، موقعیت برای کسب سه امتیاز پیدا می‌کند.  

فولاد خوزستان در آستانه این بازی با تغییر مدیریت مواجه شده و سعید آذری در رأس کادر مدیریتی باشگاه قرار گرفته است. مدیری که از چالش استقبال می‌کند و از همه مهمتر در روزهای بحرانی به خوبی از مربی جوان خود حمایت می‌کند و این رفتار می‌تواند اطمینان خاطر خاصی برای جواد نکونام بسازد. این بازی عیار تیم سپاهان را مشخص می‌کند چراکه فولاد برای سپاهان قوی‌تر از تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و ماشین‌سازی است. در این بازی به واقع شاگردان امیر قلعه‌نویی یک محک جدی خواهند خورد. تیم فولاد به دنبال قد علم کشیدن در این بازی است. کسب سه امتیاز از بازی با سپاهان، می‌تواند دو امتیاز از دست رفته در بازی با استقلال و شکست برابر صنعت نفت را پاک کند چراکه سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل از بازی‌هاست.

نکته جالب این دیدار تقابل اندیشه‌های تاکتیکی دو مربی است؛ دو مربی‌ای که برای پیروزی در این دیدار انگیزه‌های مهمی دارند و به طور حتم این انگیزه‌ها را به شاگردان خود انتقال خواهند داد و این حساسیت‌های جالبی را در بازی ایجاد می‌کند. حضور پرشور تماشاگران فولاد در استادیوم فولاد آره‌نا جلوه خاصی به این بازی می‌دهد و خلاصه اینکه همه چیز برای ارائه یک بازی خوب از سوی دو تیم مهیاست. بازی‌ای با فرصت‌های متعدد و ترجیحاً گل‌های پرتعداد که تماشاگران را به وجد بیاورد.

سپاهان این فصل تفاوت‌هایی نسبت به گذشته داشته است؛ اینکه برای گلزنی فقط روی کی‌روش استنلی تأکید ندارد و به دنبال راه‌های گلزنی متعدد است. باید منتظر باشیم و بمانیم و ببینیم سپاهان در کسب سه امتیاز هت‌تریک می‌کند؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =