شریف حسینی

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره بر اهمیت همکاری گسترده میان نهادها و ارگان‌های مرتبط با تولید در سال جاری اعلام کرد: برای بهبود ارتباط میان سازمان‌ها تمامی سازمان‌های صمت‌ استان‌ها به ۱۰ منطقه تفکیک می‌شوند.

به گزارش ایراسین، سیدشریف حسینی در این زمینه گفت: با توجه به انتخاب شعار سال و اهمیت رونق تولید سازمان‌های صمت در استان‌های کشور باید ارتباط گسترده‌تر و دقیق‌تری با یکدیگر داشته باشند تا مشکلات، چالش‌ها و خواسته‌های تولیدکنندگان را به صورت ریشه برطرف کنند، از این رو تصمیم براین شد که پراکندگی این سازمان‌ها را در قالب ۱۰ منطقه کمتر کنیم.

حسینی در ادامه افزود: پس از تفکیک منطقه‌ای این سازمان‌ها برای هر منطقه یک دبیر انتخاب خواهد شد که روسای سازمان صمت در استان‌های مربوطه با این دبیر مستقیم مرتبط خواهند بود و در پی آن دبیر تعیین شده جلسات ادواری با معاونین وزیر در راستای منطقه خود و برطرف کردن مشکلات خواهد داشت.

وی معتقد است تعیین این حلقه واسط میان روسای سازمان‌های صمت و معاونین وزیر نه تنها در تسریع فرآیند رسیدگی به مشکلات و برطرف کردن چالش‌ها کمک خواهد کرد بلکه می‌تواند زنجیره تولید را در مناطق تعیین شده تکمیل کرده و در این سال که شعارش رونق تولید است اثرگذاری بالایی در تحقق شعار تعیین شده داشته باشد.

معاون امورحقوقی، مجلس و استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه راهبردی وزارت صمت در سال رنق تولید، تصریح کرد: وزارت صمت اجرای هفت محور کلی را با ۳۵ برنامه راهبردی در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری به سال رونق تولید نامگذاری شده است، در دستور کار قرار داده است که تحقق این برنامه در گرو هم افزایی و تعامل هر چه بیشتر همه سازمان‌های صمت استانی است.

حسینی با یادآوری تحریم‌های ظالمانه اقتصادی غرب نیز بیان کرد: بی شک در شرایط کنونی نیازمند مدیرانی پیگیر، با عزمی جدی و اراده جهادی هستیم تا بتوانیم از این شرایط حساس به خوبی و با موفقیت عبور کنیم.

وی در پایان به خبرنگار ما گفت: مشکلات و چالش‌های تولید اغلب در استان‌های مختلف مشابه و یکسان است بنابراین وقتی دبیران مناطق تعیین شده در جلسات شرکت می‌کنند می‌توانند پیگیری منطقی‌تر و دقیق‌تری برای برطرف کردن این چالش‌ها داشته باشند تا اینکه روسای سازمان‌ها هرکدام تک تک برای رسیدگی به چالش‌های استان خود با مرکز مرتبط باشند. به این ترتیب روسای سازمان‌ها می‌توانند وقت بیشتری برای ارتباط با تولیدکنندگان محلی در استان مربوطه بگذارند تا مشکلاتشان را به دبیر تعیین شده منتقل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =