تاثیر هزینه‌های حمل و نقل روی بازار فولاد ایران

رئیس اتحادیه فروشندگان فولاد، آهن و فلزات گفت: در این ۶ ماه ابتدایی سال بهتر از مدت مشابه سال گذشته تولید داشته ایم، ما هر ماه تقریبا ۵۰۰ هزار تن صادرات داریم که تا یک میلیون تن نیز می‌رسد.

محمد آزاد رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات، در گفتگو با ایراسین، در پاسخ به تشریح وضعیت بازار فولاد و آهن، گفت: در حال حاضر وضعیت بازار آهن بسیار خوب است چرا که تنها بازاری است که در آن از کمبود عرضه کالا خبری نیست.

وی در ادامه افزود: ما در زمینه آهن وابسته به واردات نیستیم و حتی در این زمینه صادرات نیز داریم. کارخانجات ما امسال در جهت رونق تولید همت خود را بکار گرفته اند و حتما نسبت به سال قبل ده درصد افزایش تولید، خواهیم داشت.

رئیس اتحادیه فروشندگان فولاد، آهن و فلزات در پاسخ به این سوال که نرخ تولید در سال جدید آیا مطلوب بوده است گفت: در این ۶ ماه ابتدایی سال بهتر از مدت مشابه سال گذشته تولید داشته ایم. ما هر ماه تقریبا ۵۰۰ هزار تن صادرات داریم که تا یک میلیون تن نیز می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به تحریم های صنعتی و اقتصادی، تصریح کرد: تحریم ها بر روی صادرات ما اثری نگذاشته است البته این مسئله نیز وجود دارد که ما دیگر به کشورهای دور دست جنس نمی‌فرستیم اما به کشورهای همسایه خود مثل عراق، افغانستان و حتی ترکیه جنس فرستاده و معمولا با ارز محلی معاملات خود را انجام می‌دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =