آبفا

معاون خدمات مشترکین آبفای اصفهان گفت: اصفهان کمترین میزان هدر رفت آب کشور را دارد؛ در سال ۸۶ میزان هدر رفت آب در اصفهان بیش از ۳۰ درصد بوده که هم اکنون به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایراسین به نقل از شرکت آبفای استان اصفهان، رضا رضایی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان کمترین میزان هدر رفت آب در کشور دارد، اظهار داشت: در سال ۸۶ میزان هدر رفت آب در اصفهان بیش از ۳۰ درصد بوده در حالی که این رقم هم اکنون به ۱۶ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: با اصلاح شبکه‌های فرسوده که همه ساله در دستور کار شرکت قرار دارد میزان پرت آب در اصفهان به حداقل رسیده است؛ همچنین اصلاح شبکه فرسوده فاضلاب اصفهان در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم در حال اجراست.

معاون خدمات مشترکین و امور درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به ارائه ۲۳ خدمت غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اشاره کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از طریق سامانه ۱۵۲۲ بیش از ۲۳ خدمت را به صورت غیر حضوری به مردم در اقصی نقاط استان اصفهان ارائه می‌دهد که این امر در راستای خدمات بهتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه هزینه تمام شده هر متر مکعب آب هزار تومان برآورد شده است، بیان داشت: قیمت تمام شده هر متر مکعب آب هزار تومان برآورد شده بود در حالی که حدود ۴۸۶ تومان بابت هر مترمکعب آب از مشترکین دریافت می‌شود.

رضایی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف آب تصریح کرد: اگر یک خانواده چهار نفری مطابق با الگو آب مصرف کنند آب بهای آنها حدود ۱۲ هزار تومان می‌شود در غیر این صورت آب بها به شکل پلکانی محاسبه می‌شود و هر چه قدر مصرف آب بیشتر از الگو باشد روش محاسبه به صورت تصاعدی انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =