دهقانی

مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با اشاره به آنلاین شدن خدمات مربوط به متقاضیان اعلام کرد: از این پس کلیه امور مربوط به متقاضیان به صورت آنلاین انجام می‌شودو نیازی به مراجعه حضوری برای انجام امور نیست.

به گزارش ایراسین، فرهاد دهقانی در این زمینه گفت: یکی از برنامه‌ریزی‌های صندوق جهت تسریع و شفافیت انجام امور، استفاده از امکانات آنلاین بوده که خوشبختانه با تکمیل زیرساخت‌ها این امکان فراهم شده و از این پس تمامی امور مربوط به متقاضیان از طریق فضای مجازی - به صورت آنلاین - انجام می‌شود.

دهقانی در ادامه افزود: برهمین اساس صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی  کلیه امور متقاضیان از پذیرش تا صدور بیمه نامه را آنلاین انجام می‌دهد و نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان نیست.

وی تاکید کرد: بنابراین متاقضیان در مورد درخواست‌های خود از جمله پذیرش، فنی، امور قراردادها و صدور بیمه‌نامه‌ها از طریق سامانه ارتباط با مشتریان نسبت به ثبت درخواست اقدام کرده و با دریافت کد رهگیری منتظر دریافت جواب و نتیجه درخواست باشند.

مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی درپایان گفت: برای انجام مراحل یاد شده متقاضیان می‌توانند از لینک زیر اقدام به ثبت درخواست‌های خود کنند.

http://۸۵.۱۵.۴۷.۸۱/%D۹%۸۸%D۸%B۱%D۹%۸۸%D۸%AF-%D۸%A۸%D۹%۸۷-%D۸%B۳%D۸%A۷%DB%۸C%D۸%AA?returnurl=%۲f

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =