• ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
  • کد خبر: 3552
  • readingTime: ۲ دقیقه
مسعود تابش

در شرایط تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران مسابقه تدارکاتی با شهر خودرو محک خوبی برای فولادمبارکه سپاهان است.

به گزارش ایراسین، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان با بیان این مطلب پیرامون تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت:  به دلیل اینکه حدود 2 هفته بازی‌ها تعطیل است برای آماده نگه داشتن بازیکنان در فرم مطلوب خود و در شرایط بازی، یک دیدار تدارکاتی با تیم خوب شهر خودرو تدارک دیدیم و محک خوبی هم برای ما در این فرصت خواهد بود و بازی مفیدی است، بعد از این بعید می‌دانم تا شروع دوباره بازی‌ها بازی دیگری تدارک ببینیم.

وی ادامه داد: تعطیلات زیاد هیچ موقع برای یک لیگ خوب نیست و بازی‌ها و تیم‌ها را از ریتم خودشان خارج می‌کند، خصوصاً تیم‌هایی مثل ما که برنامه ریزی خوبی در تمرینات پیش فصل داشتند و کارشان را زود شروع کردند و الان در فرم مناسبی هستند ولی این تعطیلات به خاطر بازی‌های فیفا دی انجام شد و چاره‌ای نیست و باید با آن کنار بیاییم.

تابش در مورد برگزاری دیدار امروز در فولادشهر هم بیان داشت : یک سری کارهای اصلاحی و هوادهی لازم بود روی چمن ورزشگاه نقش جهان انجام شود و برای همین بهتر بود فعلاً در آن بازی برگزار نشود و از وقفه به وجود آمده استفاده کنیم تا چمن نقش جهان به شرایط ایده‌ال برسد.

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان پیرامون چمن نقش جهان گفت:  چمن به کار رفته در ورزشگاه نقش جهان چمن خوبی است و یک سری مشکلات به خاطر گرمای هوا در مردادماه ایجاد شده بود که تقریباً برطرف شده است و اندک مشکلات باقی مانده هم تا هفته چهارم درست می‌شود و مشکلی از این بابت نداریم.

وی در رابطه با تکمیل الزامات فدراسیون در ورزشگاه نقش جهان هم خاطرنشان کرد: ورزشگاه مشکلی ندارد و همه موارد لازم در آن وجود دارد و فقط شماره گذاری صندلی‌های طبقه دوم باعث شده بود در دیدار با ماشین‌سازی نتوانیم از آن استفاده کنیم ولی این مشکل هم برطرف شده و در بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم طبقه دوم هم به روی هواداران باز است.

مدیرعامل سپاهان در مورد انتصاب سعید آذری به مدیریت فولاد گفت: تبریک می‌گویم و امیدوارم موفق باشد. آقای آذری رفیق خوب ماست و در این مدت که در ذوب آهن بود تعامل خوبی با هم داشتیم، ایشان از مدیران خوب ورزش کشور هستند و فولاد هم از باشگاه‌های خوب و حرفه‌ای کشور است، ما با آقای جواد محمدی هم تعامل خوبی خواهیم داشت و نشستی هم چند روز قبل در همین راستا برگزار کردیم.

وی در پایان تصریح کرد: همانطور که گفتم آقای آذری رفیق ماست ولی به هر جهت در زمین رقابت ما مقابل آنها پیروز می‌شویم و البته این پیروزی لطمه‌ای به رفاقت ما نخواهد زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =