• ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
  • کد خبر: 3542
  • readingTime: ۲ دقیقه
علی قربانی

امیر قلعه نویی همیشه پشت بازیکنانش می‌ایستد و از آنها حمایت می‌کند، همین رفتار باعث می‌شود بازیکن هم برای مربی خود همه کار بکند.

به گزارش ایراسین، علی قربانی مهاجم گلزن تیم فولادمبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: امیرخان قلعه نویی مربی بزرگی در فوتبال ما محسوب می شود و همیشه به من لطف دارد و خوشحالم که زیر نظر وی کار می‌کنم. وی همیشه پشت بازیکنانش می‌ایستد و از آنها حمایت می‌کند و همین رفتار باعث می‌شود بازیکن هم برای مربی خود همه کار بکند.

وی پیرامون تعطیلی لیگ برتر و شرایط سپاهان در دوران تعطیلی مسابقات گفت: شرایط خوبی داریم و نتایج دو بازی اول باعث شده شرایط روحی تیم و انگیزه بازیکنان بیشتر شود و تمرینات‌مان را پس از چند روز تعطیلی در روزهای گذشته با جدیت خاصی دنبال می‌کنیم و منتظر ادامه رقابت‌های لیگ برتر هستیم.

علی قربانی تصریح کرد: تعطیلی در کل چیز خوبی نیست ولی ما نباید اجازه دهیم این وقفه روی کار ما تاثیری بگذارد و با برنامه ریزی کادرفنی و تلاش بازیکنان آمادگی خودمان را تا شروع دوباره رقابت‌ها حفظ خواهیم کرد.

مهاجم گلزن فولادمبارکه سپاهان در مورد مسابقه تدارکاتی با شهر خودرو بیان داشت: بازی تدارکاتی خیلی خوبی برای ما خواهد بود، شهر خودرو از تیم‌های خوب لیگ است و نتایجش در دیدارهای گذشته نشان از کیفیت بالای این تیم دارد و یک محک جدی در فرصت تطعیلات برای ما محسوب می‌شود.

وی پیرامون کسب 6 امتیاز از دو دیدار قبلی گفت: دو بازی خیلی سختی بود، خوشحالم 6 امتیاز از آن دو دیدار کسب نمودیم، بازی با شاهین در شرایط جوی خیلی بدی برگزار شد و هوا به شدت گرم بود و کار برای بچه‌ها خیلی سخت بود و ماشین‌سازی هم از تیم‌های خوب لیگ است که خیلی سخت امتیاز می‌دهد ولی خدا را شکر توانستیم از هر دو بازی با دست پر خارج شویم.

قربانی در مورد گلزنی مقابل ماشین سازی هم اظهار داشت: وقتی یک مهاجم گل می‌زند زحمت کل یک تیم را به بار نشانده است ولی همه تعریف و تمجیدها به شخصی که گل زده خلاصه می‌شود، اگر همکاری خوب بازیکنان و پاس خوب منصوری نبود نمی‌توانستم گلزنی کنم، در مجموع وظیفه مهاجم گل زدن است.

قربانی در مورد رقابت با کی‌روش استنلی در خط حمله سپاهان تاکید کرد: ما رقابتی با هم نداریم، کی‌روش آقای گل لیگ برتر است و ما هم تیمی محسوب می‌شویم و با هم برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. کادرفنی بسته به نیاز خود و شرایط بازی تشخیص می‌دهد چه بازیکنی در زمین حضور داشته باشد و در چه پستی بازی کند.

وی درباره پیش بینی قهرمانی سپاهان افزود: اکنون خیلی زود است که بخواهیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم، ما بازی به بازی جلو می‌رویم و الان همه فکر و ذکرمان دیدار با فولاد در هفته سوم است.

قربانی در پایان پیرامون دیدار با فولاد خوزستان در هفته سوم گفت: بازی خیلی سختی است و این تیم از مربی جوان و خوبی بهره می‌برد ولی امیدوارم به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم و حداکثر امتیاز را از این بازی‌خانگی کسب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =