• ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
  • کد خبر: 3535
  • readingTime: ۲ دقیقه
مهدی کیانی

بازی با فولادخوزستان یکی دیگر از فینال‌ها می باشد و به هیچ وجه امتیاز از دست نخواهیم داد.

به گزارش ایراسین، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت:  در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران باید به مصاف فولاد خوزستان برویم که بازی بسیار سختی را مقابل فولاد خواهیم داشت، باید در این دیدار کاملاً هوشیارانه عمل کنیم.

وی ادامه داد: فولاد خوزستان تیم سرسختی است و باید با برنامه به خوزستان برویم،چیزی که از الآن برای آن در حال تمرین هستیم و قطعاً برای کسب سه امتیاز راهی اهواز خواهیم شد، یکی دیگر از فینال‌ها را پیش رو داریم و به هیچ وجه امتیاز از دست نخواهیم داد هرچند فولاد بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و شناخت دو تیم از یکدیگر بسیار خوب است، امیدوارم بازی تماشاگرپسندی باشد و با سه امتیاز از اهواز برگردیم.

کیانی پیرامون شرایط تیم فولادمبارکه سپاهان گفت: همه چیز خوب است، تمرینات منظم و برنامه‌ریزی شده‌ای داریم، از نظر بدنی و روحی کاملاً آماده هستیم، فکر می‌کنم شرایط ایده‌آلی داریم و می‌توانیم هر تیمی را از پیش رو برداریم.

کاپیتان سپاهان پیرامون تعطیلی لیگ برتر افزود: به هر حال وقفه در بازی‌ها، مشکل آفرین است، ما روند بسیار خوبی را داشتیم، دو بازی کردیم و با بهترین شرایط 6 امتیاز کسب کردیم،این روند قطعاً ادامه خواهد یافت اما تعطیلی‌ها قطعاً از کیفیت لیگ برتر می‌کاهد، با این وجود برای تیم ما تفاوت چندانی نمی‌کند.

وی درباره دو دیدار قبلی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان بیان داشت: ما در هفته اول مقابل شاهین شهرداری بوشهر به میدان رفتیم که واقعاً تیم جنگنده و پرقدرتی بود، که البته تجربه کمی داشتند و به طور حتم در روزهای آینده نتایج خوبی کسب خواهند کرد. در هفته دوم به مصاف ماشین‌سازی رفتیم که با برد هفته اول، مقابل ما قرار گرفته بود، ماشین‌سازی هم بازیکنان بسیار خوبی داشت که کار ما را مقابل این تیم سخت کرد، دفاع بسیار خوبی داشتند و توانستیم این تیم را با یک گل شکست دهیم.

کاپیتان تیم فولادمبارکه سپاهان پیرامون قهرمانی این تیم در فصل جدید گفت: بیشتر از هر چیزی به فکر قهرمانی سپاهان هستیم و اگر هر یک از بازیکنان به عنوانی دست پیدا کند، باعث خوشحالی همه باشگاه و تیم خواهد بود، من هم تلاش خواهم کرد در وهله اول برای تیمم مثمرثمر باشم و در وهله دوم همچنان جزو بهترین‌ها باشم، باز هم می گویم فقط به قهرمانی می اندیشیم.

کیانی پیرامون برخی از حواشی اظهار داشت: خوشبختانه هم مسئولان باشگاه و هم کادرفنی و بازیکنان تجربه کافی برای برخورد با حاشیه‌ها را دارند، فکر می‌کنم نه تنها سپاهان بلکه برخی تیم‌ها که شرایط خوبی برای مدعی بودن دارند، گرفتار این مسائل می‌شوند، ما هم استثنا نیستم. بهترین راهکار برای گذر از این حواشی، حضور هواداران و حمایت آنها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =