• ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
  • کد خبر: 3531
  • readingTime: ۲ دقیقه
منصور یزدی زاده

در نشستی مشکلات ورزشگاه فولادشهر با حضور منصور یزدی زاده مدیر عامل شرکت سهامی ذوب آهن مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایراسین، در نشستی ویژه صبح امروز سه شنبه 12 شهریورماه مشکلات ورزشگاه بزرگ فولادشهر با حضور منصور یزدی زاده مدیر عامل شرکت سهامی ذوب آهن، جواد محمدی مدیر عامل باشگاه ذوب آهن، خدامراد صالحی سرپرست فرمانداری لنجان و دیگر مسئولین مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که در محل این ورزشگاه برگزار شد، پیرامون چگونگی آماده سازی هر چه بهتر این ورزشگاه جهت رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای  کشور بحث و گفتگو شد. این جلسه پس از بازدید میدانی مسئولین از  سکوهای در حال ساخت  ضلع جنوبی ورزشگاه و سایر قسمتهای آن  تشکیل گردید.

یزدی زاده مدیر عامل شر کت سهامی ذوب آهن نیز پس از تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ذکر حماسه عاشورا اظهار داشت: برگزاری چنین جلسه ای در  این ماه مبارک و همزمانی آن با این ایام بزرگ و انسان ساز را به فال نیک می گیرم و امیدوارم که از خیر و برکت وجود مبارک حضرت اباعبدالله (ع)  بتوانیم بهره کافی ببریم.

وی در ادامه ضمن بیان این نکته که طی سالیان خدمت در کارخانه و 5 سال عضویت در هیئت مدیره باشگاه کم و بیش در جریان مشکلات موجود هستم گفت: حتی مشکلات کوچک هم در شان نام بزرگ ذوب آهن نیست و باید همه ما توجه نماییم که مشکلات  و موارد پیش و افتاده به مرحله ای نرسند که دست و پا گیر شوند لذا برای حل این مشکلات باید آنها را الویت بندی نمود.

یزدی زاده در ادامه  افزود: با انتخابی که هیئت مدیره باشگاه  پس از مدتها رایزنی در ارتباط با مدیر عامل جدید نموده اند و با تعهد وانگیزه ای که در ایشان سراغ دارم باید بگویم که فصل جدیدی در باشگاه ذوب آهن آغاز شده است و امیدورام که با حمایت  و همراهی همه همکاران در ذوب آهن و سایر نهادهای استان بتوانیم شاهد حل همه مشکلات و رسیدن به شرایط ایده آل باشیم

مدیر عامل شر کت سهامی ذوب آهن پیرامون برنامه زمان بندی حل مشکلات مطروحه ورزشگاه ذوب آهن اظهار داشت: یا نباید برنامه زمانی اعلام نمائیم یا چنانچه برنامه ای اعلام شد باید مطابق آن پیش برویم زیرا در این رابطه حفظ اعتبار و آبروی نام بزرگ ذوب آهن و حتی استان اصفهان مطرح است و نباید اجازه دهیم ثانیه ای وقت و ذره ای بودجه در این زمینه هدر برود .

وی تصریح کرد: انشااله باید به مرحله ای برسیم که کمترین مشکل را در زمینه مسائل فرهنگی ورزشی، اجتماعی و اخلاقی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =