• ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
  • کد خبر: 3530
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدی راد والیبال

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: قرار است تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان در رقابت های چهار جانبه یزد شرکت نماید.

به گزارش ایراسین، رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: تمرینات تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان برای حضور در لیگ برتر کشور از ۲۶ مرداد ماه آغاز نموده ایم و قرار است در رقابت های چهار جانبه ای به میزبانی استان یزد شرکت کنیم.

وی افزود: نفرات تیم مشخص شده است، بررسی‌های نهایی را انجام می‌دهیم و نفرات تکمیل‌شده هستند و در حال تمرین هستیم.

محمدی راد پیرامون مشخص نبودن وضعیت برخی تیم‌ها گفت: این اتفاق عجیب و غریبی برای والیبالی‌ها نیست و تا تاریخی که سازمان لیگ اعلام کرده، وضعیت تیم‌ها مشخص می‌شود، تیم‌هایی که وضعیت مشخصی دارند تمرینات خود را شروع کرده‌اند، بحث تسویه حساب با بازیکنان و فدراسیون بوده که مشکلی برای عدم حضور آن‌ها نیست.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان پیرامون تورنمنت چهار جانبه‌ یزد بیان داشت:این تورنمنت چهار جانبه از روز ۲۴ مهرماه آغاز می‌شود که در این خصوص مربی تیم والیبال شهداب یزد با من تماس گرفت و با توجه به این‌که زمان این تورنمنت مناسب بود، طبق برنامه‌ریزی و برای آمادگی بیشتر بچه ها در این رقابت‌ها حاضر خواهیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =