• ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
  • کد خبر: 3529
  • readingTime: ۲ دقیقه
سعید آذری

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: سعید آذری یکی از مدیران ورزشی خوب کشور است و زحمت بسیاری کشیده است.

به گزارش ایراسین، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه دیدار فوتبال پیشکسوتان این باشگاه و ذوب آهن پیرامون تجلیل از سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن اظهار داشت:‌ باشگاه ذوب‌آهن هم مثل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در چند رشته ورزشی فعالیت دارد  و همیشه همکاری خوبی بین این دو باشگاه بوده است داشته‌ایم، آقای آذری زحمات بسیاری در ورزش کشیده است.

وی تصریح کرد: وظیفه دانستیم قدردانی کوچکی از وی بکنیم، به نظر من آذری باید در عرصه مدیریت ورزش باشد و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

تابش پیرامون احضار به کمیته انضباطی گفت: خبر احضار من به کمیته انضباطی به علت نشر اکاذیب بلافاصله در همه سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شد، اول گفتند به خاطر نشر اکاذیب. بعد فهمیدیم که سازمان لیگ شاکی است، ماجرا هم این بود که من گفته بودم سپاهان از تبلیغات محیطی در گذشته ۴ میلیارد تومان درآمد داشته اما دوستان به اشتباه فکر کرده بودند که منظور من از این رقم فقط برای سال گذشته است که این‌گونه نبود، من این رقم را برای سالیان گذشته اعلام کردم.

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان ادامه داد: ای کاش قبل از این که من را احضار می‌کردند و خبرش در همه‌جا پخش می‌شد یک تماس با خودم می‌گرفتند و می‌گفتند چرا این حرف را زدی تا من هم برایشان توضیح می‌دادم، همه به من زنگ زدند و پرسیدند که این ماجرای نشر اکاذیب چیست،   به هر حال توضیحات‌ خود را ارائه نمودیم.

وی پیرامون تاخیر در لیگ برتر فوتبال بیان داشت: تاخیرهای متعدد برای تیم‌های آماده خوب نیست، ۳ بازیکن ما اکنون در تمرین تیم ملی امید هستند و روز یک‌شنبه بازی‌های‌شان تمام می‌شود اما روز پنج‌شنبه قرار است برگردند، به خاطر همین ما خودمان باید برای‌شان بلیت تهیه کنیم تا زودتر به تمرینات ما اضافه شوند، رویکردمان تعاملی است و آماده همکاری با سازمان لیگ و فدراسیون می باشیم.

تابش درباره شماره‌گذاری ورزشگاه نقش جهان هم بیان کرد: این الزامات باید انجام شود و ما هم استقبال می‌کنیم، این یک فرهنگ جدید است و برای جا افتادن نیاز به زمان دارد، تا قبل از بازی بعدی ما با پارس‌جنوبی ان‌شاءالله همه موارد انجام می‌شود، ورزشگاه ما ۷۰ هزار نفری است و تجهیزش با ورزشگاه ۱۰ هزار نفری تفاوت دارد.

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان با بیان اینکه شنبه یک بازی دوستانه با تیم فوتبال شهر خودرو در ورزشگاه فولادشهر داریم، بیان داشت: این مسابقه را به خاطر این در ورزشگاه نقش جهان برگزار نمی‌کنیم چون چمن نقش جهان را می‌خواهیم هوادهی سنگین و مفصل نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =