• ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
  • کد خبر: 3528
  • readingTime: ۱ دقیقه
پیراهن

طرح جدید پیراهن تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در دیدار با فولاد خوزستان رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایراسین، لیگ برتر فوتبال ایران یک هفته تعطیل می باشد که خبرنگار ایراسین هواداران طلایی پوشان اصفهانی را در جریان چند خبر از تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان قرار می دهد، قرار است طرح جدید پیراهن این تیم از هفته سوم و در دیدار با فولاد خوزستان رونمایی شود،تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر با برند تولیدی آل اشپورت قرارداد امضا کرده در دو هفته گذشته از رقابت‌ها از یک طرح پیراهن آماده استفاده نمودند، باشگاه سپاهان اعلام کرد که این طرح موقت است و طرح اصلی پیراهن این تیم به زودی رونمایی خواهد شد.

آخرین وضعیت مصدومان سپاهان

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که فصل جدید لیگ برتر را با قدرت آغاز کرده، هنوز برخی از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. سید محمدرضا حسینی و حامد بحیرایی ۲ بازیکن مصدوم تیم سپاهان هستند که ۲ بازی قبلی این تیم را از دست داده‌اند.

بحیرایی از هفته جاری به تمرینات تیمش برمی‌گردد تا خود را برای هفته سوم لیگ برتر آماده کند. حسینی هم از ۱۰ روز دیگر به تمرینات اضافه می‌شود تا خود را آماده مسابقات کند. از طرفی علی قربانی که مصدومیت جزئی داشت مشکلش جدی نیست و به تمرینات تیم ملحق شده است.

همچنین شایان مصلح و کی‌روش استنلی که دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات تیم سپاهان اضافه شده بودند، با انجام تمرینات منظم به آمادگی بدنی مطلوب رسیدند و از بازی‌های بعدی در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانند بازی کنند.

تقابل شاگردان قلعه نویی  با مدعی مشهدی

بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از چند روز استراحت روز دوشنبه گذشته تمرینات خود را در اصفهان از سر گرفتند.

طلایی پوشان اصفهانی طبق برنامه ریزی انجام شده، شنبه هفته آینده در اصفهان به مصاف تیم شهر خودرو خواهند رفت.

در حال حاضر سپاهان و شهر خودرو تنها تیم‌های 6 امتیازی جدول لیگ برتر پس از گذشت دو هفته، هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =