• ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
  • کد خبر: 3526
  • readingTime: ۱ دقیقه
رحمانی

رحمانی وزیر صمت گفت: برای صنعت خودرو برنامه های خوبی داریم اما نیازمند همراهی همه بخش ها برای توسعه و اصلاح این صنعت هستیم.

به گزارش ایراسین، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی شرکت‌های خارجی از کشور به دنبال اعمال تحریم‌های جدید خارج شدند، گفت: مراحل حقوقی ترک شرکت‌های خارجی در حال پیگیری است و من معتقدم که در شرایط بدون تحریم نحوه همکاری با شرکت‌هایی که در این شرایط تحریمی ایران را ترک کرده اند، باید متفاوت باشد.

رحمانی با اشاره به برنامه های خود برای اصلاح و ساماندهی صنعت خودرو، گفت: برای صنعت خودرو برنامه های خوبی داریم اما نیازمند همراهی همه بخش ها برای توسعه و اصلاح این صنعت هستیم.

وی جلسه کمیسیون صنایع مجلس را مثبت ارزیابی کرد و گفت : بحث کیفیت خودرو، معادن و قراردادهای مشترک تولید خودرو در این جلسه مطرح شد.

وزیر صمت در پاسخ به اقدامات وزارت صمت در خصوص واردات ذرت آلوده به کشور گفت: در موقع ثبت شفارش، تشخیص آلوده بودن محصول ثبت سفارش شده غیر ممکن است، اما پس از ثبت سفارش مراحل کنترل کیفیت و نظارت توسط سازمان غذا و دارو، سازمان ملی استاندارد و وزارت جهاد کشاورزی انجام خواهد شد و مطمئناً مواردی از این دست پیگیری و بررسی می شود و تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =