قهرمانی سپاهان در لیگ برتر هندبال کشور

سرمربی تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان گفت: همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر هندبال ایران برای قهرمانی و بهتر شدن می‌جنگند.

به گزارش ایراسین، محسن طاهری سرمربی تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان با بیان این مطلب گفت: سال گذشته به عنوان قهرمانی دست یافتیم، اکنون وظیفه داریم از قهرمانی‌ خود دفاع کنیم که در این راستا همه تلاشمان را خواهیم کرد، از طرفی همه تیم‌های حاضر در لیگ برای قهرمانی تلاش می کنند.

وی پیرامون شرایط داوری در لیگ برتر هندبال ایران اظهار داشت: باید استفاده از داوران جوان در دستور کار قرار بگیرد، علاوه بر این مربیان هم باید تحمل‌شان را بالا ببرند، در این سه هفته از مجموع عملکرد داوری راضی بودم و موضوع خاصی ندیدم، همیشه گفته‌ام اگر داورها سهوی اشتباه کند، اشکالی ندارد اما مربیان وقتی عصبانی و ناراحت می‌شوند که حس می‌کند داور به عمد سوت می‌زند.

محسن طاهری در مورد دو بازی‌ قبلی تیمش که با پیروزی همراه شد، بیان داشت: بازیکنان‌مان در هفته سوم لیگ بازی خوبی از خود نشان دادند و مقابل تیم فراز بام خائیز دهدشت نتیجه خوبی کسب کردند، هفته چهارم هم یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان را با تیم مس کرمان انجام می‌دهیم که تیمی ریشه دار، خوش سابقه و دارای بازیکنان باتجربه است.

وی ادامه داد: نکاتی را باید به بازیکنان گوشزد کنیم تا مشکلات تیم برطرف شود، قطعا هر بازی استراتژی خاص خود را دارد و امیدوارم بازیکنان در بازی هفته چهارم بتوانند برنامه‌مان را پیاده کنند تا بازی خوبی مقابل کرمان داشته باشیم.

سرمربی تیم فولادمبارکه سپاهان پیرامون کیفیت لیگ برتر در سه هفته گذشته اظهار کرد: لیگ دو گروه شده است و شرایط هر دو گروه تا حدودی متفاوت است، گروه ما یک تیم ضعیف دارد و بقیه خوب هستند، گروه دیگر هم دو تیم ضعیف دارد چون جذب بازیکن‌شان به گونه‌ای نبوده که جز چهار تیم برتر جدول قرار بگیرند به همین دلیل تا حدودی هشت تیم مرحله بعد مشخص هستند، با توجه به سطح تیم‌ها در مرحله دوم شاهد لیگ باکیفیت‌تری خواهیم بود.

وی درباره مشکلات موجود در لیگ برتر هندبال بیان داشت: مشکلاتی وجود دارد که جز شرایط مکانی و زمانی بازی است و جز آن‌ها مشکل خاصی نداریم، علاوه بر این امسال بازی‌های هندبال پخش تلویزیونی می‌شود که خیلی خوشحال کننده است و جا دارد از فدراسیون تشکر کنم، پخش تلویزیونی برای اسپانسر خوب است و باعث بهبود انگیزه بازیکنان می‌شود.

وی در مورد کیفیت سالن‌های برگزاری مسابقات با توجه به تاکید فدراسیون بر استاندارسازی سالن‌ها قبل از شروع لیگ، بیان کرد: ما فعلا در ورزشگاه اراک بازی کردیم که سالن استانداردی بود، شاید از نظر دمایی سالن‌هایمان استاندارد نباشند اما از نظر کیفیت کف‌پوش خوب هستند و مشکلی ندارند.

گفتنی است، سه هفته از لیگ برتر هندبال مردان گذشته است و تیم فولادمبارکه سپاهان اصفهان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دو بازی انجام داده است. این تیم به دنبال تکرار قهرمانی و بهتر شدن نسبت به سال قبل است، هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و در هفته چهارم هم برابر تیم مس کرمان صف آرایی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =