• ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
  • کد خبر: 3502
  • readingTime: ۱ دقیقه
مینی‌گلف

نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف دختران کشور به میزبانی اصفهان به پایان رسید.

به گزارش ایراسین، نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف دختران کشور که از هفتم شهریورماه در اصفهان آغاز شده بود، شب گذشته یکشنبه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات 52 ورزشکار از 15 استان کشور حضور داشتند که 24 نفر در 6 گروه در رده سنی 10 تا 14 سال و 28 نفر در 7 گروه در رده سنی 14 تا 18 سال با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات و در رده سنی 10 تا 14 سال، ستاره نجفی و پارمین حریری از مازندران اول و دوم شدند و مقام سوم مشترک نیز به فاطمه زورمند از سیستان و بلوچستان و فاطمه عظیم‌زاده از مازندران رسید.

در رده سنی 14 تا 18 سال هم پریا سادات حسینی‌راد از همدان قهرمان شد، آیدا جهانی از همدان بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و فاطمه ورامش به مقام سوم رسید.

حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف در مراسم اختتامیه این مسابقات اظهار داشت: هیچ حکم قهرمانی بالاتر از این نیست که دختران شرکت‌کننده در المپیاد مینی‌گلف در حالی که هم‌سن و سال‌های آنها مشغول تفریح هستند، در یک رقابت سالم ورزشی حضور دارند.

حمید عزیزی افزود: برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور سند افتخار وزارت ورزش و جوانان است.

وی ادامه داد: امن‌ترین جا برای یک کشتی ساحل است، اما کشتی را برای لنگرگاه نساخته‌اند و برای حضور در دل طوفان ساخته‌اند و رنجی که ورزشکاران نوجوان و جوان به جان می‌خرند سازنده آینده ورزش کشور و به خصوص رشته‌های گلف و مینی‌گلف است.

رئیس فدراسیون گلف گفت: اصفهان در این دوره از مسابقات به مدال نرسید چون فرصت تمرین در زمین تازه‌ تأسیس استاندارد مینی‌گلف ورزشگاه کوثر را نداشت و ورزشکاران اصفهانی در اوج عدالت با استان‌های مهمان رقابت کردند.

در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی نیز تجلیل شد.

نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف پسران کشور نیز از 2 تا 5 شهریورماه در ساری برگزار شد که با قهرمانی ورزشکاران مازندرانی به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =