ورق فولادی

قائم مقام سازه برتر آذران و شرکت مسماری و کارآفرین برتر استان آذربایجان شرقی گفت: کیفیت ورق فولاد مبارکه عالی است و قابل مقایسه با نمونه های خارجی نیست و به نحو احسن کشش های عمیق ما را پاسخ گو است و از این لحاظ ما قدردان فولاد هستیم.

به گزارش ایراسین، حسین عبدی قائم مقام سازه برتر آذران و شرکت مسماری و کارآفرین برتر استان آذربایجان شرقی در حاشیه برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو تبریز با حضور در غرفه فولادمبارکه در گفتگو با خبرنگار ما و در پاسخ به سوالات وی بیان کرد:   

آیا فولاد مبارکه با شرکت در نمایشگاه آذربایجان شرقی نقشی در کارآفرینی و رشد شما داشته است؟ آیا شما فولاد مبارکه را حامی خودتان تلقی می کنید؟

امسال ما برای خرید از فولاد مبارکه به صورت بورس دچار مشکلاتی شده ایم ولی از این لحاظ که پیگیر کار هستند و بحث تاریخ هایی که اعلام می کنند خیلی تاثیر خوبی برای ما داشت،

در مورد کیفیت محصولاتی که از فولادمبارکه استفاده می فرمایید؛ توضیح می دهید؟

ما امسال کارمان را از ۲ شیفت به ۳ شیفت توسعه داده ایم و کیفیت ورق فولاد مبارکه اصلا قابل مقایسه با نمونه های خارجی نیست و به نحو احسن کشش های عمیق ما را پاسخ گو است و از این لحاظ ما متشکر فولاد هستیم.

اگر انتقاد یا پیشنهادی از فولاد مبارکه دارید بیان کنید؟

از فولاد مبارکه انتقادی نداریم ولی وزارت خانه که به ما دستور داده خریدهایمان را از بورس انجام دهیم برای ما مشکلاتی ایجاد کرده است چون تامین ورق از فولاد مبارکه برای ما راحت تر بود تا اینکه از بورس ورق را بخریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =