• ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۴
  • کد خبر: 3474
  • readingTime: ۲ دقیقه
گلف

زمین چمن مینی گلف استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش ایراسین، زمین چمن مینی گلف استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با مساحتی بالغ بر۲۰۰۰ متر به مناسبت جهت برگزاری مسابقات مینی گلف دختران دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور با حضور قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان، محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف، کورش محمدی رئیس هیات گلف استان اصفهان و دیگر مسئولین افتتاح گردید، کوروش محمدی رئیس هیات گلف استان اصفهان در این مراسم گفت: با کمک و همت یک مجموعه عوامل سخت کوش و ارزشمند که به خودباوری رسیده است، به این مرحله  در گلف رسیده ایم و اکنون به همت این جمعیت است که گلف اصفهان به یک چنین شکوهی رسیده است.

وی افزود: تیم مدیریت هیات گلف و فدراسیون نگاه توسعه ای به این ورزش دارد و فدراسیون گلف از ابتدای فعالیت به دنبال خارج کردن این ورزش از حالت مردابی بود. این در حالی است که بسیاری از نوجوانان حاضر در این رویداد تا چند ماه پیش با ورزش گلف آشنایی نداشتند.

رئیس هیات گلف استان اصفهان  خاطر نشان کرد: برگزاری چنین رویداد هایی موجب گرایش نوجوانان و جوانان به گلف شده است و مجموعه مینی گلف اصفهان در ۴۵ روز آماده بهره برداری شد و این بهره برداری با بدون کمک نهاد های اجتماعی و شهری اصفهان غیر ممکن بود.

محمدی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و شهرداری اصفهان نیز از ما در توسعه ورزش گلف حمایت کرد و نقش مساعدت های این نهاد در راه اندازی زمین مینی گلف اصفهان غیرقابل انکار است.

محمد سلطان حسینی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مراسم، اظهار کرد: شاید اغلب مردم، استان اصفهان را به هنر بشناسند اما باید بدانید که مردم اصفهان ۲۳ هزار شهید تقدیم این آب و خاک کرده اند و مقام معظم رهبری درباره مردم اصفهان فرموده اند مردم اصفهان در فعالیت های خیریه از گشاده دست ترین مردم کل کشور هستند. برخی از خیریه ها حدودا یک قرن در اصفهان قدمت دارند.

وی افزود: نوجوانان در حوزه ورزش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و امیدواریم برنامه های مناسبی برای لذت شما نوجوانان از این مراسم در نظر گرفته باشند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان آرزوی سلامتی برای همه شرکت کنندگان در مسابقات مینی گلف دختران دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور نمود و ابراز امیدواری کرد که با افتتاح زمین مینی گلف نوجوانان زیادی به سمت این ورزش خواهند آمد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =