• ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۲
  • کد خبر: 3472
  • readingTime: ۲ دقیقه
قهرمانی سپاهان در لیگ برتر هندبال کشور

تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان با ارائه یک منطقی توانست تیم فراز بام خائیز دهدشت را از پیشروی بردارد.

به گزارش ایراسین، روز پنجشنبه ۷ شهریور ساعت ۱۷ تیم فولاد مبارکه سپاهان که هفته گذشته با قرعه استراحت رو به رو بود میزبان تیم فراز بام خائیز دهدشت بود که این بازی با نتیجه ۲۸ بر ۲۰ به صود طلایی پوشان به پایان رسید.

شرح بازی:

نیمه اول: از ابتدای شروع بازی تیم فولاد مبارکه سپاهان حملات مکرر را بر روی دروازه فراز بام انجام داد و موفق شد در دقیقه ۲ به گل اول دست یابد. فراز بام بعد از دریافت گل دوم حملات خود را افزایش داد و توانست در دقیقه ۵ گل اول را وارد دروازه سپاهان بکند. بعد از گل تساوی فرازبام به سپاهان، هر دو تیم دوش به دوش یکدیگر حملاتی را انجام می‌دادند.

از دقیقه ۱۰ تیم سپاهان بازی را در دست گرفت و گل های متعددی را به تیم فرازبام خائیز دهدشت زد.در پایان نیمه اول فولاد مبارکه سپاهان با برتری ۱۳ بر ۷ مقابل تیم فراز بام خائیز دهدشت به رختکن رفت.

نیمه دوم: پس از شروع نیمه دوم فراز بام حملات پی در پی را انجام داد که با واکنش دروازبان تیم سپاهان موقعیت ها دفع شد. پس از این حملات تیم سپاهان نبض بازی را در دست و شش گل پی در پی را وارد دروازه فرازبام کرد و اخلاف را زیاد کرد.

تیم فرازبام با تعویض هایی که انجام داد توانست سه بار پیاپی توپ را وارد دروازه سپاهان بکند. در پانزده دقیقه پایانی به دلیل خطاهای هر دوتیم در بازی وقفه هایی اتفاق می افتاد. سپاهان همانند نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشت و موفق شد با نتیجه ۲۸ بر ۲۰ پیروز شود و چهار امتیاز بازی را کسب کند.

حواشی بازی:

مسعود تابش مدیر عامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بود و در بین تماشاگران تیم سپاهان بازی را نظاره می‌کرد.

حدود ۱۵۰ تماشاگر در خانه هندبال اصفهان شاهد بازی این دو تیم بودند.

دقیقه ۲۳ نیمه دوم سرمربی تیم فرازبام به داور اعتراضی را انجام داد که داور به او اخطار داد.

همچنین در هفته سوم این رقابت ها تیم های خیبر اراک و مس کرمان به میزبانی اراک به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم مس کرمان موفق شد با نتیجه ۲۸بر ۱۵تیم خیبر اراک را از پیش رو بردارد. همچنین تیم های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان به میزبانی کازرون رو در روی هم قرار گرفتند در اخر تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با نتیجه ۳۱بر ۲۴ برابر تیم ذوب آهن اصفهان به پیروزی رسید.

نتایج کامل روز نخست:

خیبر اراک ۱۵                                            مس کرمان۲۸

 نیروی زمینی کازرون ۳۱                       ذوب آهن اصفهان۲۴

فولاد مبارکه سپاهان۲۸                      فراز بام خائیز دهدشت۲۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =